CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.
|
 |
« on: January 29, 2019, 02:43:19 AM » |
|
Liverpool trøje Det endelige spil inden halvdel af sæsonen ser Athletic Club-ansigtet Atletico Madrid, et møde der vil omfatte Raul Garcia, der spiller mod sine tidligere kolleger. I løbet af en otte årig spell på Los Rojiblancos, der involverede et årstidslån på Osasuna i 2011/12, blev Garcia et værdifuldt medlem af holdet - især siden Diego Simeones spell begyndte - og han har talt om, hvordan han ville kan lide at få de tre point på søndag. Jeg vil score og lazio trøje jeg vil vinde, hævdede Garcia. Som et spørgsmål om respekt, ville jeg ikke fejre, hvilket er noget, jeg også sagde, da jeg spillede Osasuna. [Atletico] er et hold, hvor jeg har brugt mange år, men det er klart, at jeg er en vinder af natur, og det vil jeg gerne gøre. Det er altid specielt at vinde en sejr mod en af dine tidligere klubber. Garcia er opmærksom på den trussel, Atletico udgør, og han har opfordret til de atletiske tilhængere til at juble på deres side. Atletico er en rival og de er en, som vi ikke kan undervurdere, jeg tror, det ville være farligt, inter trøje fortsatte han. Vi håber at modvirke deres styrker. De har med tiden vist, at de er en stærk gruppe og er lazio trøje blandt de bedste i Europa. Det vil være en vanskelig kamp, og med hjælp fra vores fans håber vi at gå videre. Et stort slag for Athletic er, at deres stjernespiller, den 35 årige Aritz Aduriz, ser ud til at savne søndagens armatur efter at have optaget en suspension mod Leganes, selv om han også bærer en banke. Ernesto Valverde har haft en intens årstid med hensyn til skader, og Aduriz deltog kun i den første del af onsdagens træning, inden han gik ud med at deltage i personlig træner Xabier Clemente. Yeray Alvarez og Sabin Merino deltog i træning, men det er uklart, om man enten vil kunne spille i fixturen mod Atleti. I mellemtiden skulle Asier Villalibre - som kunne kaldes op for at spille i søndagens møde - ikke blive afskåret, og Merino blev ikke ryddet for at spille - fortsatte med at træne med reserve side Bilbao Athletic.
|