Bone and Joint Health
July 07, 2025, 08:23:05 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Inter Milan trøje Den 24-årige har været i mousserende form for Rangers og scorede sit første mål f  (Read 317 times)
Otilia74J8
Newbie
*

Hello from Australia. I'm glad to came across you. My first name is Taylor. I live in a town called Adare in nothern Australia. I was also born in Adare 27 years ago. Married in September year 2010. I'm working at the college.

View Profile
« on: January 26, 2019, 08:38:39 AM »

Arsenal trøje Den 24-årige har været i mousserende form for Rangers og scorede sit første mål for klubben i uafgjort på Loftus Road. Han stoppede White Lane med et år tilbage på sin kontrakt for at blive medlem af QPR i Championship. Og efter at have optaget 40 optrædener denne periode, indrømmede han undertiden, at du er nødt til at træde ned for at træde tilbage. Jeg har virkelig nydt Manchester United trøje det, sagde han. Jeg spiller og jeg lærer fra hvert spil, og jeg fortsætter med at forbedre. Der er stadig meget bedre at komme fra mig, og jeg kommer til at lave fejl til tider, det er kun naturligt. At spille i denne liga er en meget hård og til tider vil jeg kun lære den hårde vej. Tilmelding til Spurs var en mulighed for, at jeg ikke kunne slå ned, da jeg forlod Brighton, og det gik ikke ud, men det var bare fodbold. Det var tid for mig at forlade. Roma trøje Denne mulighed kom op, og jeg tror jeg har taget den. Jeg er i kontakt med et par gutter. Jeg har ikke talt med dem i et stykke tid, men Bayern Munche trøje jeg taler med dem nu og da. Men de er gode gutter, og de gør det rigtig godt. Jeg kigger på Harry Kane og han er en af ​​de bedste strejdere i Premier League og i øjeblikket scorer han non-stop, selv om han altid har været en god finisher. Ser på spillere som ham og Ryan Mason Vi er også i samme hold. Men jeg koncentrerer mig om mig selv og søger at forbedre og se, hvor det tager mig i fremtiden. Mit mål er at spille i Premier League og selvfølgelig vil jeg gøre det med QPR. Hall gav sin side af føringen i slutningen af ​​sæsonen, men Reading levelede i det 41. minut gennem Deniss Rakels. Læseren Ali Al-Habsi sagde: Vi er glade for det punkt. Fordi når du kigger på de sidste fire spil, har vi udført, men fik ikke resultaterne. Væk fra hjemmet Vi har tabt i de sidste 10 eller fem minutter, men i dag er vi solide, vi fik en god start fra vores tilhængere, der hjalp os.

my page - Liverpool trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: