Bone and Joint Health
October 13, 2025, 01:59:07 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøje Spekulationer i løbet af David Beckhams fremtid er endelig blevet løst, efter at han  (Read 226 times)
Otilia74J8
Newbie
*

Hello from Australia. I'm glad to came across you. My first name is Taylor. I live in a town called Adare in nothern Australia. I was also born in Adare 27 years ago. Married in September year 2010. I'm working at the college.

View Profile
« on: January 26, 2019, 08:43:33 AM »

Arsenal trøje Spekulationer i løbet af David Beckhams fremtid er endelig blevet løst, efter at han har bekræftet, at han vil slutte sig til LA Galaxy på en femårig aftale på 128 mio. £ (£ 25,6 mio. Om året) i slutningen af ​​hans Real Madrid-kontrakt i sommer. Beckham er faldet i favør hos Real denne sæson under den nye træner Fabio Capello og havde tidligere været forbundet med en række store engelske og europæiske sider, herunder Bolton, Newcastle, Internazionale og AC Milan samt forskellige Major League Soccer-sider. Chelsea trøje Så sent som i går insisterede Beckhams talsmand, at han stadig var i forhandlinger om en ny kontrakt hos Real, men i dag afslørede spilleren sig selv, at han havde aftalt vilkår for en kontrakt, der vil holde ham med galaksen, indtil han er 37. I denne uge bad Real Madrid mig om at tage en beslutning om min fremtid og tilbuddet om at udvide min kontrakt i yderligere to årstider, sagde Beckham. Efter at have diskuteret flere muligheder med min familie og rådgivere til enten at bo her i Madrid eller tilslutte sig andre større britiske og europæiske klubber, har jeg besluttet at deltage i Los Angeles Galaxy og spille i MLS fra august i år. Jeg vil gerne takke de tilhængere og folk i Madrid, der har lavet min familie, og jeg føler mig så velkommen i min tid her, hvilket gør det til en meget vanskelig beslutning at gøre. Jeg har haft min tid i Spanien enormt, og jeg er meget taknemmelig for klubben for at give mig mulighed for at spille for et godt hold og deres fantastiske fans. Jeg er stolt over at have spillet for to af de største klubber i fodbold og jeg glæder mig til den nye udfordring med at dyrke verdens mest populære spil i et land, der er så passioneret for sin sport som min egen. I resten af ​​denne sæson vil jeg fortsat give 100% til min træner, holdkammerater og fans, da jeg tror Fabio Capello vil bringe denne klub og dets tilhængere den succes, de virkelig fortjener. MLS-kommissær Don Garber var glad for, at Beckham havde valgt at slutte sig til Galaxy, og sagde, at tilstedeværelsen af ​​en sådan ikonisk fodboldspiller Napoli trøje ville inspirere flere amerikanere til at blive involveret i spillet. David Beckham er en global sportsikon, som vil overstige fodboldens sport i Amerika, sagde Garber. Hans beslutning om at fortsætte sin storied karriere i Major League Soccer er et bevis på, at Amerika hurtigt bliver en sand Soccer Nation med MLS i kernen. MLS har i de sidste par år tilføjet tre nye hold, seks nye ejere, fire nye fodboldspecifikke stadioner og underskrevet fire langsigtede tv-aftaler. Tilsætningen af ​​David Beckham repræsenterer et andet vigtigt fremskridt for MLS og sporten. Et skridt til Amerika ville ikke have været muligt under tidligere MLS-lønlove regler, som begrænsede hold til en samlet løn på omkring £ 1m om året, men en ny udpeget spillerregel, som allerede er kendt i Amerika som Beckham-reglen, nu giver hvert hold mulighed for at underskrive en spiller, hvis løn ikke tæller til den pågældende cap. Selv med lønseddelens begrænsninger fjernet, overstiger Beckhams betalingspakke langt det, som normalt kunne ydes af Napoli trøje et hold, hvis stadion kun har 27.000 tilskuere, og det har taget en vis kreativ tænkning fra den amerikanske idol-skaber Simon Fuller, som repræsenterer Beckham, for at opnå en stor sum. Det er underforstået, at mindre end en femtedel af den samlede figur kommer fra Beckhams grundløn, der hovedsagelig består af en kombination af sponsorhandler, merchandising og en deltagelse i klubresultatet.

my page - Liverpool trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: