Bone and Joint Health
May 18, 2026, 05:40:00 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Lazio trøjer En riposte til Manchester Citys chef Pep Guardiola er udstedt af Paul Pogba forud for  (Read 159 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 07:03:01 AM »

Lazio trøjer En riposte til Manchester Citys chef Pep Guardiola er udstedt af Paul Pogba forud for lørdag aften s Manchester Derby. Det kommer i kølvandet på et krav fra den tidligere Barcelona-taktiker, at han blev tilbudt spillerens tjenester i januar af agent Mino Raiola. Han er en fyr, der for to napoli trøjer måneder siden tilbød [Henrikh] Mkhitaryan og Pogba at spille for os. Hvorfor? satte spørgsmålstegn ved Guardiola. Hvorfor tilbudte han det? Var han interesseret i at have Mkhitaryan og Pogba at lege med os? Så han skal beskytte sine spillere og skal vide, at han ikke kan bringe dem til en fyr som mig som en hund. arsenal trøjer Sammenligninger med en hund er dårlige, de er ikke gode. Han skal respektere hundene. Pogba er en utrolig spiller, en top, en topspiller, men vi har ikke nok penge til at købe ham alligevel, fordi han er så dyr. Efter disse kommentarer fra Guardiola sendte franskmanden et billede af ham, der klappede hånden til hans øre på sociale medier, ledsaget af billedet siger hvad?. Derudover benægtede Pogbas agent, at en sådan samtale med leverkusen trøjer borgernes træner selv havde fundet sted. Jeg talte aldrig med Pep Guardiola. Jeg ville ikke tale med ham om spillere, sagde italieneren. Jeg ville tale med Manchester City. De er en fantastisk klub med en fantastisk træner. Den engelske presse løb stort set alle sammen med Pogba til City historie og Guardiolas kommentarer lørdag på deres bagsider.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: