Bone and Joint Health
October 20, 2025, 10:20:48 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bayern trøjer Ronald Koeman har afholdt et krisemøde med senior spillere hos Everton efter at have  (Read 231 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 01:47:01 PM »

Arsenal trøjer Ronald Koeman har afholdt et krisemøde med senior spillere hos Everton efter at have erkendt, at han er bekymret over svaghed, tvivl og tab af defensiv organisation i hans hold. Everton tilbragte næsten 150 millioner pund på sommeroverførselsmarkedet, men ikke er på niveau med sidste sæson, ifølge deres leder, der skød i sin fordømmelse af Europa League-nederlaget på Atalanta i torsdag. Den uhyggelige præstation kom efter, at Koeman havde krævet en reaktion på Tottenham Hotspurs 3-0-nederlag i sidste lørdag, og måden af ​​det tredje på hinanden følgende tab forårsagede klare samtaler med likeså af Wayne Rooney og Phil Jagielka hos Finch Farm på Fredag. Koeman, der tog ansvaret for 3-0 tabet hos Atalanta, sagde: Jeg vil holde møde med de fleste af spillerne, med de vigtigste spillere. Ikke et ungt talent på 18 eller 19, fordi det er tid for de erfarne spillere at stå op. Jeg er bekymret for det jeg så i går. Jeg var ikke så bekymret efter [Chelsea 2-0 tabet]. Det starter med reaktionen i anden halvleg mod Tottenham. At 45 minutter og de første 45 minutter i går er nok grund til at være bekymret. Manglende tilstrækkeligt at erstatte Romelu Lukaku, som Everton konfronterer i Manchester United søndag, har kostet Koemans arsenal trøjer hold, med kun to Premier League-mål scoret denne sæson. Men det er Evertons forsvar, og virkningen på £ 30m-sommeren signeringen Michael Keane, der har mest foruroliget den hollandske træner. Jeg er bekymret for vores aggression på banen og hvordan vi forsvarer, sagde han. Jeg ser en forskel i, hvordan hold gør det svært for vores strejdere og hvor meget plads vi giver deres strejdere, hvordan vi lader dem vende, ikke følger din mand og ikke forsvarer din mand stramt og ikke er aggressiv. Det er det, jeg bekymrer mig om. Og selvfølgelig tillid. Michael Keane er normalt vores bedste centerback i vores boldbesiddelse. Måske nu har han tvivl i hans fodbold. Hvis du er i tvivl, så gør du et skridt tilbage i stedet for at komme videre i din forsvar. Det handler om tillid. Du går ikke, du går altid tilbage, hvis du er bange. Og jeg kan nævne flere spillere, der ikke klarer sig og kæmper. At alt sammen gør holdet svagt på dette tidspunkt. Rooney vender tilbage til Old Trafford på søndag for første gang siden han tilslutter Everton og til trods for barcelona trøjer at være den eneste spiller, der scorer for dem i Premier League denne sæson, er han blandt dem, som Koeman har bedt om en reaktion. Jeg ved, at vi skal ændre nogle ting, men søndag er ikke på tide at ændre mange ting, tilføjede manager. Søndag er et spil for mænd og erfaring. De skal vise det. Det gameplan ville igen udelukke Jonjoe Kenny, på trods af Cuco Martinas kamp mod højre tilbage siden han kom til en gratis overførsel. Kenny, 20, imponerede i Evertons under 23 Premier League 2-titelvindende side sidste sæson og England Under-20 World Cup-vindende kampagne om sommeren. Forsvareren har kun en gang, som en erstatning sidste sæson, under Koeman til forvirring af mange Evertonere, men det kan snart ændre sig. Han er en af ​​talenterne, tilføjede Koeman. Jeg ved, for jeg hører mange gange navnet Kenny. Jeg nævnte en gang, at konkurrencen under 23 ikke er Premier League. Standarden for at udføre er en træningssession af første hold. Han er selvfølgelig på min liste, men jeg synes det er ikke øjeblikket at sætte Kenny ind. Men hvis jeg ikke får nok på søndag og næste uge så kommer der måske en chance for drengen, fordi han er et talent. Men du kan ikke sige, at hvis nogen spiller godt for under-23erne, er han klar til første hold. Det er for nemt. Tom Davies var en undtagelse, men nu kæmper Tom Davies lidt mere. Sidste sæson kom han ind i holdet, og han spillede ud af ingenting. Hver weekend spillede han ud af ingenting. Nu tænker han, han tænker, og han tabte spontaniteten lidt. Hvis du så holdet i går [hos Atalanta] var der ingen fodbold, som jeg kan lide. De startede og de gik til liverpool trøjer det. Vi begyndte at være bange. Det er det, vi skal ændre.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: