Bone and Joint Health
October 12, 2025, 10:33:33 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøjer børn Jose Mourinho diskuterer den taktiske kamp mod Man City og den del Sergio Ague  (Read 102 times)
OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all

View Profile
« on: January 29, 2019, 06:26:34 PM »

Liverpool trøjer børn Jose Mourinho diskuterer den taktiske kamp mod Man City og den del Sergio Aguero spillede i Marouane Fellaini s røde. MANCHESTER - Pep Guardiola nægtede at blive trukket på forslag fra Manchester United boss Jose Mourinho, at Sergio Aguero var skyld i Marouane Fellainis røde kort i Manchester derby. Fellaini blev sendt ud efter at have set til hovedstød City angriber Aguero i det 84. minut af den store træk ved Etihad og står nu over for et tre-matchede dæk. Mourinho hævdede efter spillet, at han havde set den argentinske i tunnelen, og at han havde ingen knust næse eller knust hoved - hans ansigt er lige så godt som altid. Men Guardiola sagde, at afsendelsen havde ringe indflydelse, da det havde været godt på toppen af ​​spillet. Jeg vil ikke tale på min pressekonference om en handling der var i sidste øjeblik - det gjorde ikke noget for at ændre spillet - så ikke noget, fortalte han en pressekonference. Nolito mod Bournemouth, han blev sendt ud for absolut ingenting - det var et tre-spil dæk. I så fald skal du ikke tale med mig, tale med Mike Riley eller dommerne. Beslutningen er dommeren, jeg er Real Madrid trøjer børn ikke min, jeg vil ikke tale om dommerne - de tager beslutningen med dem. Jeg så ikke handlingen på tv, jeg var langt væk. Jeg kan ikke godt lide at se fyrene udsendte. Jeg foretrækker at Fellaini bliver på banen, men jeg vil ikke analysere spillet for den handling. Sergio Aguero blev skudt af Marouane Fellaini sent på torsdagens Manchester Derby. City dominerede kampen med 69 procent besiddelse, 19 skud til Uniteds tre og seks forsøg på målet, mens Uniteds eneste indsats på mål kom efter en miscued slag fra målmand Claudio Bravo. Mens punktet holder Guardiolas side i top fire, betyder det, at kapløbet til Champions League stiller sig stramt med seks point mellem tredjepladsen Liverpool og Arsenal i sjette. Vi har forsøgt at monopolisere bolden - lidt Arsenal trøjer børn latinske stil. Vi spillede for at vinde spillet, men vi er ikke op til det. Bychefen tilføjede. I dag var det meget hårdere mod et hold, der ikke har tabt i 23 - det var ikke noget punkt at gå. Vi har fem spil tilbage, tre hjemme og to væk, og vi skal fortsætte med at kæmpe. Leicester og Crystal Palace vil ikke være let - du har set, hvad de har gjort mod Arsenal og Liverpool. Vi skal prøve den måde, vi har spillet i aften - skaber mange chancer for at score Manchester City trøjer børn mål og forhåbentlig kan vi kvalificere os til Champions League. City mistede keeper Bravo til en kvælskade sent i spillet med Willy Cabellero på dette sted og Guardiola frygter, at han måske er ude for sæsonen. Men han blev opdrættet af en anden imponerende præstation fra kaptajn Vincent Kompany, som nu har startet Citys sidste tre kampe og holdt United fare Marcus Rashford overholdt stille. Han er en central forsvarer og vi taler om dueller med angriberen - Kompany vinder sædvanligvis disse dueller, sagde Guardiola. Derfor er han en fremragende forsvarer. Det er ikke let mod spillere som Rashford, hvem er så hurtig, men han er en meget intelligent spiller.

Also visit my blog post :: Arsenal trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: