Bone and Joint Health
April 21, 2025, 08:40:49 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal tröja barn Genk mittfältare Alejandro Pozuelo är smickrad av rapporter som Bayern München o  (Read 94 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 29, 2019, 07:45:36 PM »

Barcelona tröja barn Genk mittfältare Alejandro Pozuelo är smickrad av rapporter som Bayern München och Borussia Dortmund fortsätter att spela bra för sin klubb. Pozuelo, som gick med i Genk sommaren 2015 från Rayo Vallecano, gjorde fyra mål på 23 startar i sitt första år på klubben, och han har redan matchat det som matchar den här säsongen. Han har också satt upp 15 mål för den belgiska klubben den här säsongen. Den spanska pressen rapporterade nyligen att Pozuelo, som också spelat för Bundesliga-ledarna Bayern och även Borussia Dortmund. Pozuelo, Arsenal tröja barn som gjorde i Genk 2-0 hemvinster över Gent på tisdagen, berättade för Cadena Ser radio: Jag har sett rapporterna som har kommit ut i Spanien och jag är tacksam att de listade lagen har intresse för Mig. Det betyder att jag gör saker rätt Det viktiga är att rykten är sanna. Jag har en bra årstid och det är normalt att klubbarna visar intresse. Jag fick min återkoppling på mina kontaktuppgifter från min agent. Pozuelo är ute av kontrakt med Genk i slutet av säsongen, så de kan se för att få lite pengar för honom i januarifönstret. Alejandro Pozuelo är inte i kontrakt med Genk i slutet av säsongen. Jag är väldigt glad här, tillade 25-åringen. För närvarande är mitt fokus här på att leka och hjälpa mitt lag. Jag har en mycket bra årstid och jag vill fortsätta och göra så många mål som möjligt. Jag vet att jag behöver vara lugn. Vi kommer att se vad som händer Real Madrid tröja barn i sommar. Pozuelo har skenat i kontinental konkurrens också, att inrätta fyra mål i fem Europa League börjar hjälpa sitt lag att klara toppen av sin grupp för att kvalificera sig för 32-talet. Ingen förväntade oss att vara favoriter i en grupp som också inkluderade Athletic Bilbao och Sassuolo, sa han. Men genom enhet och kvaliteten på det här laget vet vi att Napoli tröja barn vi hade chanser. Vi tar det ett steg i taget och vi ska se var vi hamnar i Europa Vi är också i semifinalerna i belgiska cupen. Genk har tagit 28 poäng i 20 ligamatcher och är nionde, men de har ett spel i handen. Vi har kämpat lite i den inhemska ligan, tillade han. Vi har ett ungt lag med mycket ambition. Vi har tid att återhämta sig i ligan.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: