EduardoFan
|
 |
« on: January 29, 2019, 09:21:23 PM » |
|
Chelsea trøje Maccabi Tel Avivs tekniske direktør Jordi Cruyff forstår, hvorfor Slavisa Jokanovic ikke kunne modstå lokke af Fulham-hotseat. JOSSOVICS blev udpeget som whites Kit Symons Den 47-årige har brugt seks måneder i Israel til at have skubbet Watford til Premier barcelona trøje League-kampagnen i Last Sæson Cruyff, der engang spillede til Manchester United, ved, hvordan speciel fodbold er England og var glad for at lade den serbiske få en anden revne på Championship på Craven Cottage. Han sagde: Jeg tror det for England. Stedet at være, og jeg har en forståelse for hvorfor Slavisa vil gerne gå tilbage. Var meget tilbageholdende med at lade ham gå, men jeg kan forstå hvorfor og magien i England og hvad den har at tilbyde. Vi ville have foretrukket at holde vores træner, men det er livet. Maccabi skal være stolt som vi har haft trænere, der har forladt til Champions of Mexico, Schweiz og også til Brighton og nu Fulham. Jokanovic blev den femte manager udnævnt til Fulham siden Shahid Khan tog kontrollen over klubben i sommeren 2013. Den hvide formand tilføjede: Jeg er meget stolt af at lazio trøje meddele, at Slavisa Jokanovic bliver medlem af Fulham som vores første holdkonsol. Vi betragtede mange kvalitetskandidater til det, vi vurderede at være en af de bedste positioner i fodbold, og jeg interviewede de fleste af dem personligt. Mens søgningen var tidskrævende og omhyggelig til tider vidste jeg, at når processen var færdig, ville Fulham have den bedste tottenham trøje chance for denne mulighed og udfordring. Slavisas credentials og passion for jobbet steg til toppen af processen, og vi kan ikke vente med at byde ham velkommen til Motspur Park og Craven Cottage for at få tingene i den rigtige retning i anden halvdel af sæsonen.
|