OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all
|
 |
« on: January 29, 2019, 11:03:13 PM » |
|
Barcelona trøjer børn Borussia M gladbach bed Barca at passere til Messi, sner Adam Lallana mad i Camp Nou og meget mere i Sweeper! Marc Bartra siger, at han forlader Barca, var svært, men at være med i Borussia Dortmund var den bedste beslutning, han nogensinde har lavet. Luis Enrique håber Champions League vinder over Borussia Mönchengladbach vil give gnisten Barcelona har brug for at få deres liga form tilbage på sporet. Barca rejser til bunden af bordet La Liga trækker mod Malaga, Real Sociedad og Real Madrid. Men de vendte tilbage til formularen tirsdag med et Arda Turan-hatrick og et mål fra Lionel Messi, der hjalp dem med at optage en smuk 4-0 sejr over Gladbach i Camp Nou. Der var ikke meget at spille for, men det faktum, vi spillede et godt spil og den måde, vi vandt på, var vigtig og har styrket os, sagde Luis Enrique på en Roma trøjer børn pressekonference på fredag. Jeg håber, at det vil være udgangspunkt for at forbedre vores forestillinger, fordi vi i kampen skal forbedre. I løbet af deres løbetid Chelsea trøjer børn har Barcelonas stil spillet spillet for kritik, med deres sædvanlige kontrol i midtbanen mangler. Andres Iniesta er vendt tilbage fra en skade, men har set dem genoprette deres fokus midt på banen og mod Gladbach forsøgte de over 1.000 pass, en Champions League høj. Jeg er træt af at tale om det, svarede Luis Enrique, da han blev spurgt igen, hvis han styrede væk fra klubbenes filosofi, på trods af de statistikker, der blev offentliggjort i sejren over Bundesliga-siden. Min stil er Barcas stil. Jeg udviklede mig som coach. Jeg har forsvaret dette problem regelmæssigt. Folk siger, at vi ikke ligner Barca, men jeg er træneren, og jeg har ikke andet at sige om det. Neymar er suspenderet til lørdagens spil i Pamplona, og Arda Turan forventes at starte i hans sted, selvom Arsenal trøjer børn Luis Enrique ikke ville give noget væk med hensyn til hans holdvalg. I stedet er han klar til at fokusere på nødvendigheden for begge hold. Real Madrid med seks point. Osasuna har selvfølgelig en nødvendighed for at vinde, tilføjede barca-træneren. Men vi skal også vinde, fordi vi er andenpladsen, seks point fra lederne, og vi har også behov. Det er ikke bare noget spil for os. Det har den største betydning, men der er stadig plads til fejl, da der er mange tilbageholdte spil. Har mere fejlmargin, selvfølgelig, og den eneste måde at lukke kløften på er at få alle de punkter, vi kan, og lægge pres på dem.
|