Bone and Joint Health
October 12, 2025, 08:15:50 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøje Det er udsigten til Ronald De Boer, der spillede til den indkommende United-chef, da  (Read 126 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 29, 2019, 11:08:40 PM »

Juventus trøje Det er udsigten til Ronald De Boer, der spillede til den indkommende United-chef, da han var assistent coach til Louis van Gaal i Barcelona. De Boer regner med, at Mourinho vil bringe øjeblikkelige resultater til Old Trafford. Men det vil være på bekostning af unge som Marcus Rashford, Borthwick Jackson og Jesse Lingard - sammen med United s stil af spil. Hollanderen, der tilbragte 1999/2000 sæsonen arbejder med Van Gaal og Mourinho i Barca, mener, at Special One vil blive etableret og grim fodbold. Han er som Van Gaal, en workaholic, og forbereder sig perfekt og ved, hvordan man kan vinde. Nogle gange er det ikke smukt, men han ved, hvordan man slår ud, vinder. Det er hvad du får. Det eneste jeg bekymrer napoli trøje mig om er United s Academy. Kan det have en påvirkning på spillerne på banen? Folk elsker at se deres egen ungdom komme op, og det er risikoen, når du tager Mourinho. Van Gaal satte sin tro på Rashfords 18-årige Rookford, der kom fra ingen steder for at tjene et sted i England-holdet for Euro 2016. Men med rapporter, der allerede forbinder golden oldie Zlatan Ibrahimovic med Old Trafford, frygter De Boer, at hans spilletid kan ende med at blive begrænset under Mourinho. Og så vil den erfarne spille og Rashford vandt ikke at spille. Det vil naturligvis være kritisk for hans karriere, og han skal gøre det så svært at slippe ham. For nogle unge vil det være interessant. Memphis Depay, med sine kvaliteter, på træningsbanen, vil han overraske Mourinho, så jeg tror, ​​han vil få en chance. Så skal han selvfølgelig tage det. Men Mourinho er manager i mine øjne, der går direkte til spillere, tottenham trøje erfarne spillere, der direkte kan opfylde jobbet. Nogle unge spillere - ikke så godt. Van Gaals metoder og taktikker gjorde ham ofte upopulær med nogle amerikanske spillere, men De Boer forudsiger, at de vil have de samme problemer med Mourinho. De Boer, 46, mener, at Mourinho vil have en stor fordel over Van Gaal når det kommer til at håndtere medierne. De Boer, der er venner med Van Gaal, mener, at hans landmand er blevet dårligt behandlet af United. Det er ikke det bedste du bør fortælle en manager med en ganske anstændig historie. Jeg tror, ​​han fortjener mere respekt i den forstand. Det er ikke den dejlige måde at afslutte din karriere på. Jeg tror, ​​han følte det kommer selvfølgelig, men du håber altid, at du har den mest skuffende ting. Han troede stadig, at han nok havde styr på bordet, og det var derfor, det kom ganske hårdt sammen med ham. De Boer er også gode venner med Van Gals hustru Truus, og afslørede, hvordan de har været i kontakt, efter at nyhederne om hans aflivning brød i denne uge. * De Boer talte som en inter trøje pre-season fixture mellem Liverpool og Barcelona i Wembley den 6. august.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: