Bone and Joint Health
April 18, 2025, 06:38:29 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea trøje Gerry Johnston taler med Levante fan, @GranotaDean om sæsonen fremad, deres overførin  (Read 112 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 29, 2019, 11:19:11 PM »

Liverpool trøje Gerry Johnston taler med Levante fan, @GranotaDean om sæsonen fremad, deres overføringsmål og mere. Levante vendte tilbage til La Liga i første omgang med at spørge. Hvor vigtigt var det for klubben at komme lige ind i top divisionen? Økonomisk var det meget vigtigt at vende tilbage til Primera. Den økonomiske bistand, der ydes til afskedigede hold, mindsker år efter år, og den måde, som tv-penge i Primera distribueres nu, er Levante i en meget god position for at være tæt bag Villarreal og Málaga, og betydeligt godt foran klubber med lavere deltagelse , såsom Éibar og Las Palmas.  Juan Muniz gjorde et godt stykke arbejde chelsea trøje med at vinde Segunda sidste sæson, men tror du at han er manden til at holde klubben op? Når Levante har haft stabilitet i coaching, har holdet udført. Muñiz har en meget beregnet og indsamlet ledelsesstil. Jeg tror, ​​han arbejder meget godt og håber at se ham fortsætte i mange flere årstider. Hans personlighed maskerer godt sammen med vores klub, på en måde gjorde Capparrós eller Alcaraz det ikke.  Levante har bragt nogle få spillere hidtil, men den største overførselsnyhed har været Victor Camarasa forlader. Hvad er dine tanker om, at han forlader, og hvad laver du af de nye ankomster? Camarasa skulle gå. Denne sæson var så vellykket til dels inter trøje på grund af et sundt skabsrummiljø og god kemi. Camarasa havde gjort en monumental indsats for at forstyrre fans og klub for at tvinge sin vej ud. At miste ham er tilføjelse ved subtraktion. Hvad angår nye signeringer, er Antonio Luna den mest interessante underskrift. Levante var oprindeligt forbundet med Sevilla og kunne klare sig og underskrive ham. Sammen med Campaña er der nu et par ex-Sevilla spillere, der hæver vores hold. Er der nogen områder i holdet, som du mener skal forbedres i sommer? Har nogen været knyttet til at udfylde disse stillinger? Vi har tilføjet en angriber i Alegría. Jeg vil stadig gerne se et center fremad, som kan sidde bag Roger og knytte angrebet til midtbanen. En defensiv midtbanespiller er også afgørende, selvom vi har to gode spillere i Lerma og Campaña. Begge havde skader sidste år og en tredje mulighed er meget nødvendig. Hvis du fik lov til at lave en realistisk underskrift for klubben, hvem ville du medbringe? Jeg ville elske Amath Nadaye, lånt fra Atleti. Efter Tenerife opholdt sig nede, kunne det være en stor chance for ham og et godt stykke til vores angreb. Er der nogen i holdet, at du er bekymret, kan fristes til at bevæge sig væk fra Levante? Jeg forstår ikke, at nogle store spillere skubber til en udgang, selvom de tidligere årstider skal være en omen. Kom August, nogen forsøger altid at tvinge deres vej ud. Jason lavede nogle mærkelige bemærkninger på det seneste med at forkaste kontraktforhandlinger og elske Depor. Så, du ved det aldrig!  Hvad planlægger klubberne sommer? Har de planlagt nogen ture lazio trøje eller træningslejre? Offseason planer er for det meste en gentagelse af sidste år. Mange spil lige hjemme i Comunitat Valenciana. Efter min mening spiller vi de typer af hold, vi skal spille. Elche og Villarreal vil være sjovt!  Er der nogen unge på klubben, som du tror kunne gøre gennembrudet til første hold i denne sæson? Pepelu er vores perle, selv om et lån er bedst for ham lige nu. Jeg forstår Hércules er interesseret. Shaq er min personlige favorit, som jeg kunne se at bryde ind i første hold handling i år. Han er kun vores anden spiller fra mit oprindelige USA, efter den store Giuseppe Rossi. Hvad er Levantes mål for næste sæson? Jeg tror, ​​at midten af ​​bordet skal være vores mål. Selvom det officielle klubmål vil undgå nedrykning.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: