Bone and Joint Health
October 13, 2025, 04:47:14 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Milan trøjer Selvom det vil splitte mening om ham endnu længere, har Cristiano Ronaldo indrømmet, a  (Read 139 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 29, 2019, 11:58:17 PM »

Roma trøjer Selvom det vil splitte mening om ham endnu længere, har Cristiano Ronaldo indrømmet, at når han ser i spejlet, er han tilfreds med den person, han er. Real Madrid-angriberen finder sig igen i en anstændig form, ligesom han i sidste sæson springer på det bayern trøjer rigtige tidspunkt i sæsonen. Bortset fra at være smuk ... tror jeg, du skal lide dig selv, sagde han til Youtuber Fred +10 på Desimpedidos-kanalen. At have selvværd, du er nødt til at give dig selv værdi. Jeg vil ikke sige, at jeg er en prins, men du skal lide dig roma trøjer selv. Jeg ser i spejlet og jeg kan godt lide det jeg ser, og jeg kan godt lide at se på mig milan trøjer selv selvfølgelig. Borte fra fodbold blev portugisisk spurgt om hans hobbyer. Når jeg er hjemme, kontrollerer jeg hvad jeg gør, og gør hvad jeg vil, fortsatte han. Jeg plejer ikke at se fodbold, det er meget sjældent. Jeg vil gøre en undtagelse, hvis en vens hold spiller eller det er en meget vigtig kamp, ​​f.eks. Et derby. Jeg forsøger at se andre ting, serier, film og dokumentarfilm, fordi du lærer meget. Og jeg kan godt lide koncerter meget, såvel som rejser ... til Paris eller London. At være et af de mest genkendelige ansigter på planeten gør det svært at få ethvert privatliv, men ikke umuligt. Mange gange er det svært, indrømmede Ronaldo. Du går næsten aldrig ubemærket, men du kan altid få noget privatliv ... hvis et trick udføres godt nok.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: