Bone and Joint Health
April 21, 2025, 09:03:06 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea trøjer børn Ghana fremad André Ayew har sluttet sig til Swansea på en fire-årig aftale, der  (Read 84 times)
OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all

View Profile
« on: January 30, 2019, 12:50:25 AM »

Roma trøjer børn Ghana fremad André Ayew har sluttet sig til Swansea på en fire-årig aftale, der er underlagt international clearance. Den 25-årige var ude af kontrakt i Marseille, og han vil nu slutte sig til Premier League-klubben, der har været på udkig efter at styrke deres valgmuligheder siden Wilfried Bony blev solgt til Manchester City i januar. Arsenal trøjer børn Aftalen blev bekræftet på Swanseas hjemmeside. Ayew, som var på mål mod USA og Tyskland ved verdensmesterskabet i 2014 i Brasilien, har vundet mere end 60 hætter til Ghana og havde scoret 52 mål i 181 spil til Marseille siden debut i 2007. Jeg kiggede venstre og højre, og jeg troede, at Swansea var det bedste valg for mig at vokse som spiller, sagde Ayew til Sky Sports. Ikke kun fodbold-klog, men jeg hørte om holdet, hvordan spillerne bor sammen og holdånden. Så jeg troede det var dejligt at komme til Swansea fordi jeg ved, hvor positiv det er her. Jeg skal gøre alt for at være klar til at tilpasse mig, men jeg er heldig, fordi jeg har spillet imod mange engelske spillere i Champions League. Jeg har en præ-sæson at gøre mig klar før sæsonen starter, så jeg får tid til at tilpasse mig. Ayew har ofte været forbundet med en overførsel til Premier League i fortiden og sagde, at han havde talt med sine internationale kolleger om at gøre flytningen. Jeg har talt meget til Manchester United trøjer børn spillere fra Ghana, der har spillet i Premier League, sagde Ayew. De hørte, at jeg skulle komme, men de vidste ikke hvor. Det er en liga, jeg virkelig kan lide, og de vidste, at jeg skulle komme til England, men jeg tog mig tid til at træffe en beslutning. Da jeg talte til dem alle, elsker ghanierne premierskabet og Asamoah Gyan, Michael Essien og Sulley Muntari alle sagt det samme. Jeg synes, det er den bedste liga, Napoli trøjer børn og jeg ønskede at komme og spille imod de bedste spillere.

Also visit my blog post :: Arsenal trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: