Bone and Joint Health
October 13, 2025, 11:12:09 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fodboldtrøjer Den tidligere konge i Welterweight-divisionen er i øjeblikket i færd med at vende til  (Read 116 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 30, 2019, 12:51:48 AM »

Barcelona trøjer børn Den tidligere konge i Welterweight-divisionen er i øjeblikket i færd med at vende tilbage til UFC. Tidligere i sommer, GSP, 25-2, antydede, at hans tilbagevenden til blandet kampsport premiere forfremmelse kunne se ham konkurrere i mellemvægt division. Hans kommentarer led uundgåeligt til at tale om en mulig kamp med Bisping, som er den nuværende hersker i 185-pund divisionen. St-Pierre har hævdet KO sejren over Luke Rockhold på UFC 199, der hævdede mellemvægttitel med en fantastisk første runde KO sejr over Luke Rockhold på UFC 199. Jeg udfordrer officielt Georges Arsenal trøjer børn St-Pierre til en Chelsea trøjer børn kamp i Toronto i december. Bisping s næste udflugt i buret finder sted i oktober og vil se ham forsvare sit mellemvægt bælte mod blandet kampsport veteran Dan Henderson. Det ville være et hurtigt vendepunkt for Brit at møde St Pierre i december, men han er mere end villig til at lave back-to-back træningslejre. Jeg ville elske at kæmpe Georges St-Pierre i december i Toronto, tilføjede han. Jeg kæmper i oktober, jeg kunne gøre det i december. Det er to måneder. Let peasy citron squeezy. I årevis har St-Pierre, som mange anses for at være den største weltervægt i UFC-historien, undgået flytningen op til mellemvægtsafdelingen. Bisping er godt klar over det faktum og er villig til at bekæmpe canadiske med en fangvægt på 180 kg. Jeg kæmper ham med 180 kg. Lige her, lige nu udfordrer jeg ham, sagde han. Georges St-Pierre, sæt dine store dreng støvler på, få dine handsker på, få dit mundstykke på og kom med Freddie Roach. Hvis du vil gøre det, lad os gå. Men hans nærliggende treårige hiatus har rejst spørgsmål om, hvorvidt han kan blande det med UFCs elitefightere. Og Bisping mener, at han vil sende den 35-årige tilbage til eksil, hvis han PSG trøjer børn ender med at kæmpe ham i december.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: