RoryCurran
Newbie

My name is Kazuko and I am studying Comparative Politics and History at Pforzheim Sudoststadt / Germany.
|
 |
« on: January 26, 2019, 06:17:25 PM » |
|
Deutschland Fußballtrikots Nu ved vi, hvorfor England mislykkedes mod Makedonien. Det var ikke David Seaman s skyld, intet at gøre med Sven s taktik: det var det faktum, at Nordkoreas hold fra verdensmesterskabet i 1966, underdogs protektorens siddende, sad i St Mary s stande . Sådan var deres styrke, at det endda spredte M4, og Wales hjælper til at overvinde Italien. Landet, hvis nederlag havde hjulpet koreanerne, blev darlings af 66. Mærkeligt, da Pak Doo Ik, manden hvis mål havde sendt italienerne hjem til en volley af modne tomater 36 år siden, støttede England i Southampton. Jeg så den sidste verdensmesterskab på tv, sagde han gennem en tolk. Jeg ved meget om din Beckham. Jeg var også No7. Koreerne er i England som gæster af producenterne af deres livs spil, en dokumentar om deres drenge Deutschland Fußballtrikots af 66. Mens de her blev feted, gik til kampen, inviterede til House of Commons til at møde hele festet fodbold gruppe, samt en tilbagevenden til deres triumf, Middlesbrough. Da jeg gik over til Korea for filmen og mødte Pak Doo Ik, sagde Daniel Gordon, direktøren, det første han sagde til mig var: Du er fra England - hvordan er borgmesteren i Middlesbrough? De kunne ikke tror ikke deres reception der. Tilsyneladende da de scorede et sidste minut udligning mod Chile, forårsagede det sådan pandemonium på Ayresome Park, striplampen i presseskuffen kom ned. Selvom kun 19.000 så deres nederlag i Italien, mindst dobbelt så mange som efterfølgende hævdede at have været der. Og alle slags kærlige fortællinger cirkulerede om dem. På St George Fußballtrikots günstig Hotel i Darlington, hvor de blev billeted til gruppestadiet, var der endeløs forvirring på ordrer af ris og sojasovs til morgenmad. Ikke at forvirringen var envejs. Italienerne, der var kvalificeret, havde reserveret indkvartering til kvartfinalen i Wolfsburg Fußballtrikots et jesuitsseminarium. Da Azzurri ikke længere havde brug for det, blev koreanerne tilladt at tage det i stedet. Opført i den kommunistiske sekularitet havde de aldrig set kristen ikonografi før, og flere af holdet blev gjort søvnløse af terror ved statuer af en mand med negle i hans ekstremiteter, der dekorerede hvert rum. Desværre er kun syv af de sider, der slog italienerne, og derefter taget en 3-0-føring mod Portugal i kvartfinalen, stadig i live. På trods af at der blev givet særlige privilegier til den ære, de havde bragt til deres land, bor de alle i overlegen lejligheder i Sport Street, Pyongyang - det er et hårdt sted, Nordkorea. Men Pak Doo Jeg kiggede i god form, da han vandrede gennem Westminster i går, stoppe med at pinge øjeblikkeligt foran et portræt af Tony Benn for at spørge om han nogensinde havde været borgmester i Middlesbrough. Og han var diplomati selv og afslørede, at han havde jublet for den gamle fjende, Sydkorea, hele vejen til semifinalen i årets verdensmesterskab. De stolte over hele vores nation, sagde han. Der var dog kun en ting, han ønskede at rydde op omkring 66. At rygter på det tidspunkt, hvor holdet var blevet forbudt at have sex i to år før turneringen, var det ikke sandt. Vi var sammen i 18 måneder, før vi kom til England, sagde han. Men vi blev tilladt hver tredje uge. Vi ønskede at vinde trofæet meget. Selvom det klart ikke nok at ofre alt.
|