RoryCurran
Newbie

My name is Kazuko and I am studying Comparative Politics and History at Pforzheim Sudoststadt / Germany.
|
 |
« on: January 26, 2019, 08:35:21 PM » |
|
Frankreich Fußballtrikots Ashley Barnes greb en sen vinder til at sende Burnley skyhøje i fjerdepladsen, holdets højeste position i topflyvet i 42 år, da de var anden i den gamle første division i marts 1975. Burnley, på 31 point, er nu kun bag Chelsea, Manchester United og Manchester City og over Liverpool, Arsenal og Tottenham Hotspur, i mindst 24 timer. Manager Sean Dyche holdt dog fast på jorden før lørdagens spil på Brighton \u0026 Hove Albion og valgte at grine om holdets position. Det er bare lidt mindre end 43 år, sagde han. Jeg er stolt af det. Den stolteste mand i Proudsville. Jeg er stolt af det hele. Det handler om det næste spil. Fodbold handler om virkeligheder, men også om drømme. Det er en hård opgave for os at vinde spil på dette niveau, men Leicester blæste taget ud af drømme i fodbold [ved at blive champions i 2016] - der er ikke noget dristigt erklæring fra mig om det. Vi har et rigtigt skridt på, hvad vi kan Deutschland Fußballtrikots nå denne sæson. Nederlaget for Stoke, som forbliver på 15. plads, pæler mere pres på Mark Hughes, som blev booked af sine egne fans nær slutningen efter at have taget off Xherdan Shaqiri til Eric Choupo-Mouting. Lederen anerkendte uroen. Der er en smule uenighed, vi forstår det, sagde han. Det har været der et par måneder, du holder kun det nede, hvis du vinder fodboldkampe. Det er den eneste måde at holde støj ned. Meddelelsen til spillerne er: Giv mig det hver gang vi spiller, og det går fint. Ser frem til lørdagens hjemmekamp mod West Ham, tilføjede lederen: Vi skal holde vores kister ud og få nogle point. Jeg ser frem til weekenden allerede, fordi jeg tror, du vil se mere af det samme. Til dette spil valgte Dyche en uændret side fra 1-0 sejren over Watford. Hughes reagerede dog på Tottenhams 5-1-nederlag ved at lave tre ændringer. Ramadan Sobhi, Peter Crouch og Geoff Cameron kom ind for Thomas Edwards, Kevin Wimmer og Choupo-Mouting. Inden for tre minutter kunne Crouch have Fußballtrikots givet Stoke føringen. Sobhi drev ind fra venstre og krydsede, James Tarkowski flappede, og Nick Pope måtte slå faren væk via sin venstre stolpe med Crouch klar til at slå. Dette var sjusket fra Clarets, som snart blev fanget ud igen. Shaqiri sendte et hjørnespark fra venstre, og Burnley-bolden blev overvåget, og Kurt Zouma havde tid til at volley, men hans forsøg gik lige forbi Pope, der samlede bolden. Efterhånden afled Dyches mænd og begyndte at nyde mere besiddelse og lige før halv time vandt deres første hjørne. Johann Berg Gudmundsson tog det fra venstre, men Stokes Joe Allen greb ind, før bolden kunne nå Steven Defour. Det var drab billetpris og ville ikke have imponeret England manager Gareth Southgate, måske til stede for at køre reglen over Stoke målmand Jack Butland og Jack Cork af Burnley. Efter at Stoke lejede tæt på Popes mål i en periode, var det Burnleys tur til at angribe og vinde et sjældent frispark. Gudmundsson tog det og tog ud Tarkowski, hvis hovedstød fik et hjørnespark. Igen var der dog skuffelse, da Gudmundssons levering gik galt. Nu kom flyet fra halvdelen. Defour vendte Stokes forsvar med en indvendig pasning af venstrebenet Stephen Ward, men hans kryds var i højre område, og Chris Wood kunne ikke oprette forbindelse. Anden halvdel begyndte i næsten frysende temperaturer og med Burnley sondering Stoke venstre flanke. Men for ofte var kuglen hovede himmelsk i håb, med små håndværk involveret. Der havde også været alt for mange fejl. Et spændende Burnley-angreb blev grundlagt, da Scott Arfield ceded bolden for let og trak skuffede oohs fra hjemmepublikummet. Kevin Long gled derefter for at give Stokes Darren Fletcher et skruet skud på venstresiden, men forsvareren fik sig til at snuble ud af faren. Zouma tweaked en hamstring og skulle erstattes af Wimmer - han vil savne spil, sagde Hughes - så Dyche bragte på Barnes for Jeff Hendrick. Det viste sig at være et mesterskab og med tiden løbe ud, Fußballtrikots günstig tog Barnes et returkort fra Arfield og fyrede vinderen forbi Butland.
|