Marion4043
Newbie

I'm Kristine and I live in Enschede. I'm interested in Physical, Meteorology and Japanese art. I like travelling and reading fantasy.
|
 |
« on: January 26, 2019, 11:39:13 PM » |
|
Barcelona tröja Liverpool manager Jurgen Klopp har hävdat att han är coolare i sidled än den brinnande Chelsea-chefen Antonio Conte. Klopp, som tog över på Anfield efter Brendan Rodgers utgång oktober i år, har varit känd för sin vilda touchlinjens fester och dramatiska gestus under matcher. För hans del Conte, vars Chelsea-sida står inför Liverpool i International Champions Cup på onsdagskvällen, har fått ett rykte för sin egen karriär för animerade bildskärmar av sig själv under 90 minuter, bland annat vid sommarens europeiska mästerskap Schalke 04 tröja i Frankrike. I en exklusiv intervju med ESPN FC, sade den tidigare Borussia Dortmund-chefen, att han tror att han är så mildare av de två männen under spel. Jag såg honom faktiskt på EM och, ja, han var ganska känslomässig jag trodde, ibland tycker jag om det här? Klopp sa på onsdagen. Jag tror att jag är coolare men det är ingen kamp mellan oss ikväll och jag träffade honom en gång tidigare vid Puma-mötet i Hetzel i Tyskland Vi pratar inte mycket för att vi är just nu, vi har inget gemensamt språk Min italienare beställer bara lite mat och ja, hans engelska är emellertid ganska bra så vi kommer säkert att prata ikväll. Jurgen Klopp har blivit känd för sina vilda fester i både Dortmund och Liverpool. Han är en strålande chef och det blir vår säsong för oss båda. Liverpool har gjort ett antal signeringar under det nuvarande överföringsfönstret, bland annat som Joel Matip, Sadio Mane, Loris Karius och senast Georginio Wijnaldum. Klopp hyllade hans klubbs kollektiva process för att ta fram nya spelare. Först och främst kan förbättring komma i alla slags liv och i alla delar av livet och det är baserat på erfarenhet så jag tycker inte att det är meningsfullt att du ger en person hela kraften, det är s Varför vi har demokrati och inget annat AC Milan tröja politiskt ledarskap, säger Klopp. Förhoppningsvis håller det sig så här och för att jag lär mig att det är meningsfullt att du lägger alla dina färdigheter tillsammans och i slutändan försöker du hitta det bästa beslutet .... Jag vet inte hur det fungerar i andra klubbar men i det här Squad det är inte en spelare. Han fortsatte: Det handlar om situationen i klubben och truppen och det handlar om pengar, så det är allt det behöver vara allvarligt. Gilla det och hur det brukade fungera. Så det är mycket arbete för att hitta en lösning i slutet. Och ja när jag lägger min tumme upp och jag kan göra det när det gäller att gå med oss eller lämna oss så är det hur det är. Klopp, PSG tröja som tar en hands-on-strategi i sina spelare utveckling och organisation på planen, säger att det inte är svårt att förvandlas till en sidolinje när spelen börjar. Det skulle vara dumt nu om jag skulle lita på det här. Spelet när jag fick jobbet Jag vet att jag inte spelar på min framgång som chef är att jag slutade spela, sade Klopp Jokingly innan han frågades om det kunde vara frustrerande för honom. Nej, det är inte det där jobbet, sade han. Du måste förbereda för killarna så bra som möjligt och i slutändan. Igen kan jag inte göra mål, det är rätt, men jag måste visa dem hur de kan oftare i en situation där de kan göra mål. Jag kan inte försvara i sista sekunden, det är rätt. Men jag måste visa dem hur det fungerar.
|