OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all
|
 |
« on: January 27, 2019, 12:06:40 AM » |
|
Juventus trøjer børn Cristiano Ronaldo har allerede en plan, når han senere lægger støvler op. Real Madrid s angriber midtbanespiller indrømmet at holde tæt på det grønne felt efter ikke længere græs. Ronaldo har hacket sin professionelle karriere i næsten 15 årstider. Faktisk, hvis kombineret junior ungdom, har CR7 kæmpet med fodbold Arsenal trøjer børn startende i 1992 eller da han var syv år gammel. Hidtil har Ronaldo forsvaret tre forskellige klubber, startende Sporting CP, Manchester United og Madrid. Den portugisiske stjerne har også scooped en række titler, herunder tre Champions League trofæer, samt en Juventus trøjer børn række individuelle priser. Men Ronaldo realiserede kan ikke altid spille aktivt. Forståeligt er han nu 31 år gammel. Han kan vare i ni år, og derefter skal han trække sig tilbage. Ronaldo synes at have haft en plan, hvis det skete. Han vil fortsætte med at bidrage til fodbold. Madeira fødselsfigur blev indrømmet carving club kunne være et alternativ til at fylde fritiden. Jeg vil tænke over det. Men lige nu Fodboldtrøjer vil jeg stadig ikke være coach. Du ser, det er stadig for kompliceret. En Ronaldo, rapporteret af marca. Ronaldo har et talent for coaching. Det blev vist under 2016-finalen i europæisk cup mellem Portugal-konservatoriet, Frankrig. På den tid måtte han trække hurtigt på grund af knæskade. På sidelinjen var Ronaldo optaget af at instruere sine kolleger som en rattemand. Hans hårde arbejde blev betalt, fordi Portugal endelig vandt 1-0. I de næste par år kan folk sige, at jeg har kvalificeret mig som coach. Der er i øjeblikket ingen hensigt. Men måske om fem, seks eller syv år senere ændrede jeg mig og valgte at være en træner, sagde Ronaldo.
|