Otilia74J8
Newbie

Hello from Australia. I'm glad to came across you. My first name is Taylor. I live in a town called Adare in nothern Australia. I was also born in Adare 27 years ago. Married in September year 2010. I'm working at the college.
|
 |
« on: January 27, 2019, 03:58:37 AM » |
|
Manchester City trøje Craig Burley mener Manchester United begynder at få deres penge til at være værd fra Paul Pogba. Jose Mourinho siger, at han er mere fokuseret på at vinde Europa League-titlen end at placere fjerde i Premier League. Jose Mourinho lavede engrosforandringer fra deres Europa League vinder mod Anderlecht Arsenal trøje og efterlader Burnley med en 2-0 sejr. Bastian Schweinsteiger har sagt, at han ikke fortryder at flytte til Manchester United fra Bayern München i 2015. Midtbanespilleren underskrev Chicago Fire i marts Real Madrid trøje efter to undervældende årstider på Old Trafford. Og før hans andet blev han frosset ud af Louis van Gaals erstatning, Jose Mourinho. De 32-årige s tvingede sin vej tilbage til førsteholdet, truppen lavede fire fremtoninger denne sæson og scorede i 4-0 sejren over Wigan i FA Cup før de forlod Old Trafford til fordel for et flyt til Amerika. Men på trods af hans problemer i Manchester sagde VM i 2014, at han ville gøre flytningen igen. Bastian Schweinsteiger har haft en positiv start på livet i Major League Soccer. Jeg opnåede det i 2013, og det definerede en æra. Louis van Gaal er absolut en vigtig. Vi var øverst i ligaen, Level on points med Leicester. Så blev jeg suspenderet og kort efter, at jeg blev forkælet og skadet. Vi vinder stadig en titel i sidste ende - FA Cup - og det er ikke noget du bare vinder med fluke. Schweinsteiger blev lavet til at træne med reserverne efter Mourinhos udnævnelse om sommeren. Efter hans afgang erkendte den britiske chef, at han havde været forkert at forlade den tidligere tyske kaptajn i kulden. Og Schweinsteiger, der har scoret to gange i hans første fire spil med Chicago, tilføjede, at han var overrasket ved sin behandling under Mourinho. Det overraskede mig selvfølgelig, sagde han. Men jeg har altid håbet på, at jeg Barcelona trøje igen ville spille for United, og det lykkedes mig til sidst.
|