NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 27, 2019, 11:53:38 AM » |
|
Manchester City trøjer børn FC crew lambasten scoreless trækker mellem Irland og Wales, og reagerer på Seamus Colemans skræmmende skade. Seamus Coleman blev strakt ud efter en udfordring af Neil Taylor, da Irland og Wales delte pointene i Dublin. Republikken Irlands forsvareren Seamus Coleman forlod sin side s goalless draw mod Wales med et knækket ben på fredag. Venstre back Wales tilbagevenden Neil Taylor, som forlod sine fødder og kontaktede Coleman højreben efter at have ramt et forsøg på at krydse i det 69. minut. Coleman vinkede straks om hjælp og blev straktet ud af banen tre minutter senere efter at have fået opmærksomhed fra det medicinske personale. Tv-spredningsforretningen RTE viser ingen replays af tacklen på grund af smag. Det er en dårlig pause. Han er en fantastisk spiller og karakter. Det er et stort slag for drenge, hans klub og os, sagde irlands Napoli trøjer børn manager Martin O Neill til Sky Sports. Det var tilsyneladende ikke den bedste udfordring i verden - jeg har ikke set det. Han er gået på hospitalet, jeg så sin reaktion med det samme, og det så ikke godt ud. Han holdt fast, og det var ikke godt. Vi har en rigtig god ånd Seamus er et stort slag - i slutningen af det er alt det vigtigste, Seamus sundhed. O Neill tilføjede: Liverpool trøjer børn Det er blevet bekræftet af vores læge, at det er et rigtigt slag for ham. Han har sæsonens levetid på klubplan og han er større og større, et stort tab for Everton, et stort tab for os. Men han vil kæmpe tilbage, håber jeg. Det sætter tingene i perspektiv, formoder jeg. Neil Taylor blev sendt ud for sin udfordring på Seamus Coleman. Wales manager Chris Coleman siger, at Taylor, der savnede det meste af 2011-12 sæsonen med en brudt ankel, var despondent i omklædningsrummet. Først og fremmest er det vigtigste, Seamus Coleman. Vi bliver fortalt, at det ikke er så godt, som vi er kede af, sagde Coleman. Neil Taylor er ikke rigtig den type spiller, men det er en hård en til Seamus. Vores tanker er med ham. Jeg har ikke set det igen. Neil er i omklædningsrummet, han er despondent. Hvis han havde det galt, havde han selv en alvorlig skade. Jeg har mine fingre krydset til Seamus Coleman, han er det vigtigste i aften. Wales-stjernen Gareth Bale fortalte Sky Sports: Jeg ved ikke, hvor dårlig det er, men vi alle ønsker ham et hurtigt opsving. Coleman, der har lavet 42 optrædener for sit land, har været en regelmæssig bidragyder til Everton denne sæson, chipping i Chelsea trøjer børn fire mål og fire hjælper til den syvende-placerede Toffees denne kampagne.
|