Bone and Joint Health
October 13, 2025, 08:27:52 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Inter Milan tröja barn Ett oväldigt fokus på El Clasico är vad Zinedine Zidane kräver från Cristian  (Read 124 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 27, 2019, 03:07:46 PM »

Real Madrid tröja barn Ett oväldigt fokus på El Clasico är vad Zinedine Zidane kräver från Cristiano Ronaldo och resten av Real Madrid-truppen som klubben ser ut att stjäla tillbaka någon mark i titelloppet. Trots rapporter om att Portugals kapten söker en lönehöjning för att bli världens högsta tjänste spelare, vill tränaren fördröja tal om ett nytt kontrakt fram till det nya året. [Ronaldo] är 100 procent [passar], sade Zidane till pressen på fredagen. Och det är det som intresserar mig. Jag kommer inte att gå in i allt innan matchen imorgon, det är inte frågan. Vad Cristiano måste tänka på är matchen. Det är detsamma för alla. Vad jag tycker är att Cristiano, vad han har gjort och vad han gör, förtjänar alla klubbarnas respekt, men först efter vintersäsongen kommer vi att prata om det. Välkommen Barcelona till Estadio Santiago Bernabeu, Zidane har hävdat att lördagens spel kommer att bestämma destinationen för LaLiga-titeln. Vad som än händer, vi kommer att fortsätta arbeta och tänka att Liverpool tröja barn säsongen är mycket lång och att dessa bara är tre poäng, sa han. Vi vet vikten av att spela bra och försöka vinna men det kommer inte att förändras någonting. Det blir det svåraste läget för säsongen, Clasicos är alltid mycket vackra matcher och de är mycket svåra, men det är så vi gillar det. Spelarna bor för denna typ av matcher. Real kommer in i spelet på baksidan av en World Cup-triumf i Abu Dhabi med den franska chefen som känner sig förberedd för Clasico. Vi Napoli tröja barn mår bra, vi är glada att ha det här spelet nu, noterade Zidane. Vi spelar precis före vintersemesteren och vi är redo att ha ett bra spel. Det är bra att vi är beredda. Det spelar ingen roll om Barcelona spelar bra eller dåligt, vilket är ett faktum är att de är första. Vi är bakom och det vi vill göra är att minska klyftan lite. Om vi ​​spelar bra kan vi skada något lag. Zidane avböjde också någon mening att Los Merengues riled av Barcelona inte bildar en hedersvakt före matchen efter deras trofévinst förra veckan. Jag är inte intresserad [i hedersskyddet] alls , sa tränaren. Bara i morgondagens spel. Spelarna är intresserade av spelet, inget mer. Gareth Bale kommer att vara på bänken på lördag trots att man kräver att den walisiska mannen börjar, med Zidane att han accepterar alla sina spelares ord när det gäller deras skicklighet. Jag litar alltid på mina spelare, kommunikation är det viktigaste, tillade han. Jag litar på dem. När jag pratar med dem handlar det om huruvida de är 100 procent redo att spela. Vi kommer att se [om Bale]. Truppen är viktig. Inför Catalanerna på Bernabeu kan vara en välsignelse och en förbannelse för Madrid, med supportrar är ofta mer än villiga att komma på sitt eget lag s back, även om Zidane inte är oroad Liverpool tröja barn över det där. För oss är fansen ett plus, och det är dags för dem att stödja oss, sade fransmannen. Vi vann inte turen i 15 minuter, men med tålamod och med tiden, och vi behöver dem tills slutet. Skottar klockan 13:00 CET, därbyen kunde se Barcelona gå 14 poäng borta från Los Blancos, om de vinner.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: