Bone and Joint Health
October 13, 2025, 10:59:08 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Real Madrid tröja barn Rooney har uppnått mer än han någonsin har drömt om i en klubbkarriär att dö  (Read 104 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 27, 2019, 04:39:17 PM »

Manchester City tröja barn Rooney har uppnått mer än han någonsin har drömt om i en klubbkarriär att dö för med Manchester United. Men han pines för framgång med England på det största steget och får händerna på en stor trofé. Hans internationella karriär har varit en berg-och dalbana tur som har haft mer nedgångar än ups på grund av kombinationen av dålig form och skador. Vissa tror ens att han är klar som fronten på anfallaren på högsta nivå och är inte längre ett stort hot mot försvaret. Rooney håller inte med om det, men erkänner att han har ändrat sitt spel för att rymma tidens gång sedan han bröt ut på scenen som en tonårsskräck för att ta Euro 2004 med storm i Portugal. Han är övertygad om att en djupare roll passar honom nu och att han har mognat till en mer komplett fotbollsspelare som fortfarande har vad som krävs för att ta sitt Chelsea tröja barn skott till ära. Rooney, 30, sa: Jag sa aldrig att jag har ändrat min position, men jag har ändrat mitt spel något. Jag har sett spelare och spelat med spelare som har förändrat vad de gjorde och blev bättre spelare. Det är naturligt jag har spelat på mittfältet för de senaste månaderna i United, Lazio tröja barn och det är ett naturligt sätt att spela fotboll. Det händer. Jag känner med min fotbollsintelligens, jag kan spela där och fortsätta min karriär där också. Och min ambition, och vår ambition för denna turnering, är att göra så bra vi kan och försöka vinna det. Vi tror att vi har kvalitet att göra bra i den här turneringen. Vi uppskattar att det börjar nu. Vi vill gå nu. Rooney medger att han har lagt för mycket på sig själv tidigare, men känner sig mer avslappnad än någonsin den här gången och han sa: Jag har lagt för mycket på mig själv och inte så mycket som jag ville ha. Jag kommer att njuta av det och förhoppningsvis tycker hela laget om det. Det har varit mycket förväntan och tryck på mig tidigare och jag har antagligen Roma tröja barn lagt det på mig själv också. Men vi har nu många matchvinnare i laget. Jag lägger mig inte under samma kraft som jag har gjort i tidigare turneringar. Rooney förnya chansen att leda sina tre lejon till en stor final för första gången - samt att göra motståndare Ryssland öppnar i Marseille. Ryssarna insisterar på att han är över sitt bästa, men Rooney tillade: Alla som tittar på fotboll har rätt till sin åsikt. Jag känner till de kvaliteter jag har och jag behöver inte sitta här och försvara mig själv. Jag har spelat det här spelet under många år och jag är medveten om att mitt spel har förändrats något under åren. Enligt min mening är det ändrat för yttrandet.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: