Bone and Joint Health
April 17, 2026, 05:11:59 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic:  (Read 231 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: February 10, 2019, 12:55:03 PM »

Barcelona tröja barn Eden Hazard har utnämnts till årets professionella fotbollsspelare för 2014-15, vilket erkänner en säsong av föreställningar som har hjälpt till att ta med Chelsea på gränsen till Premier League-titeln. Den 24-årige, som vann årets unga spelare årets pris och har byggt upp den prestationen med några oklanderliga visningar denna gång, tog priset framför andra Harry Kane och tredje plats David de Gea. Några timmar före ceremonin vid Grosvenor Inter Milan tröja barn House i London hade Hazard gjort sin 33: e liga i så många matcher på Arsenals Emirates Stadium, där hans sida säkrade en rubbning som tog dem 10 poäng klart överst med fem matcher kvar. Jag är väldigt glad, sa Hazard. En dag vill jag vara bäst och vad jag gjorde den här säsongen spelar väldigt bra, Chelsea spelade mycket bra. Jag vet inte om jag förtjänar att vinna Chelsea tröja barn men det är bra för mig. Det är bra, det är bättre att röstas av spelarna - de vet allt om fotboll. Det här är bra. Jag är väldigt glad. Hazard, en belgisk internationell, anlände till Stamford Bridge från Ligue 1-sidan Lille i juni 2012 som en mycket heralded wunderkind och har mognat till en av världens bästa attackerande spelare. Han har gjort 18 mål i alla tävlingar denna säsong och berömdes av hans chef Jose Mourinho förra veckan som En fantastisk pojke. En gyllene pojke. Jag fortsätter som jag gjorde förra säsongen - jag försöker vara densamma, tillade Hazard. Jag försöker göra fler mål än förra säsongen [när han gjorde 17 poäng]. Personligen har jag spelat en bra årstid, jag har varit där i de stora spelen och jag gjorde många viktiga mål, det är därför jag är bättre den här säsongen. Jose [Mourinho] låter mig spela, vi pratar ibland ibland och när jag är på planen vet jag vad jag måste göra - det här är viktigast. Vi är nästan där för att vinna ligan. Årets unga spelare blev vann av Kane, framför Hazard och Philippe Coutinho. Det kom som en liten överraskning efter en säsong där den 21-årige anfallaren har gjort 30 mål för Tottenham Hotspur - 20 av dem i Premier League. Han beskrev sin kampanj som overklig. Kane, som även scorade på sin engelska debut i mars inom 79 sekunder efter att ha kommit in i tävlingen mot Litauen, hade fått namn tillsammans med Hazard i årets PFA-lag tidigare på söndagen. Fem andra Chelsea-spelare gjorde också XI och gick med i De Gea, Ryan Bertrand, Coutinho och Alexis Sanchez. Ji So-yun gjorde det till ett rent svep för Chelsea i seniorpriserna, som heter PFA kvinnors spelare årets. Den sydkoreanska mittfältaren har varit instrumental för de nuvarande kvinnornas Super League-ledare sedan han gick med i klubben förra året. Leah Williamson, den 18-årige Arsenal mittfältaren och England under 23 internationella, tog kvinnans unga spelare av årets titel. Det fanns också bekräftelse för två långsiktiga tjänare till mansspelet som båda kommer att lämna Premier League för Major League Soccer i sommar. Steven Gerrard och Frank Lampard delade PFA Merit Award - med Lampard, som samarbetade Gerrard i Englands mittfält i ett decennium och sa: Det är en stor ära att vara tillsammans med en spelare som själv har gjort så mycket för spelet. För att vi ska kunna få det Schalke 04 tröja barn är det ett fint utbyte och en bra avslutning för mig. MauraWren fotballdrakter barn BradyWhea
 Madeleine fotballdrakter barn KathrinFi
 SerenaCas maglie calcio bambino BrockHool
 EthanZma fotballdrakter barn IveyKlemk
 TitusGore maglie calcio bambino ZakwaCzd
 NicholEyf maglie calcio NoelHeple

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: