Bone and Joint Health
October 14, 2025, 07:52:22 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool trøjer børn Den nye Levante-chef Paco Lopez har sagt, at han er sikker på at holde klubbe  (Read 83 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 28, 2019, 02:58:50 AM »

Liverpool trøjer børn Den nye Levante-chef Paco Lopez har sagt, at han er sikker på at holde klubben i La Liga denne sæson efter at have set den tidligere chef Juan Muniz-kamp. Valencia baserede side startede sæsonen godt, men form tog en drastisk tur i november, hvilket efterlod dem sandsynligvis at være blandt dem, der blev henvist til Segunda. Ledende på søndag mod Quique Sanchez Flores Espanyol; Det så ud som Muniz side var på kurset for den længe ventede sejr, men et skødtidsmål fra Leo Baptistao sørgede for, at de gik glip af to vigtige punkter. Efter kampen besluttede klubben at afskrive Muniz - en beslutning, som de Manchester United trøjer børn angiveligt havde lavet to uger tidligere. Sportsdirektør Tito Blanco var ivrig efter at give Muniz ekstra tid til at ændre deres formuer, men faldet af point mod Espanyol så sin holdning ændret. Les Granotes vil falde ind i nedrykningsstederne, hvis Las Palmas er i stand til at slå Celta Vigo i mandagskvällen La Liga-armaturen, efterlader den midlertidige chef - Lopez, med en stor opgave. Holdet her er forpligtet til ideen om at bevare vores status i topflyet, sagde Lopez til journalister på mandag. Jeg er meget begejstret for årets indløb, fordi vi har et godt hold af spillere med det rigtige niveau af evner, men endnu vigtigere, den rigtige holdning og det er grundlæggende. Vi har meget arbejde at gøre for at nå vores mål, men vi skal ændre stemningen i omklædningsrummet for at få dem til at tro, at alle kampe er mulige. En masse arbejde skal gå ind på træningsbanen og de daglige aspekter af klubben, vi skal Real Madrid trøjer børn skabe den rigtige dynamik til succes. Dette er et stort ansvar for mig, og jeg er meget spændende at have den ære at coaching det første hold her. Jeg har været coaching i mange år og førende sider på alle niveauer bortset fra La Liga. Levante fans har været utrolig denne sæson, og nu skal holdet begynde at give noget tilbage til dem. Lopez, en tidligere Levante-angriber, bevæger sig fra B-holdet og tager ansvaret til slutningen af ​​sæsonen. Den 50-årige tager ansvaret for første hold for anden Inter Milan trøjer børn gang i sin karriere, idet han har hjulpet dem tilbage til La Liga i 2016.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: