NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 28, 2019, 03:12:15 AM » |
|
Napoli trøjer børn Paul Clement skyldte sig for Swanseas tredje lige nederlandske Premier League-nederlag mod Watford. Den brasilianske unge Richarlison tog Watford kort i femte plads, da hans 90-minutters vinder gav dem sejr - første gang Hornets har vundet tre på hinanden følgende kampe i Premier League. Det var også Watfords første liga succes i Swansea siden 1983. Swansea-erstatning Tammy Abraham havde tidligere annulleret Andre Greys første Watford-mål for at belønne en bedre anden halvdel, der viser fra værterne. Men det kom først efter at Clement havde sendt på Roque Mesa og Abraham i halv tid og skiftede fra at spille tre centrale forsvarere til en flad tilbage fire. Watford skulle have været før, før Grey Barcelona trøjer børn producerede den første udbytte, da han forlod Burnley sidste måned i en aftale, der troede sig at Arsenal trøjer børn være op til 18,5 mio. £. Vi spillede rigtig dårligt i første halvdel, og jeg skal tage ansvar for det, fordi jeg valgte teamets form, sagde Clement. Jeg valgte lineupen, og det viste sig at være forkert, og jeg synes, jeg gjorde det rigtige for at gøre ændringerne på halv tid med hensyn til form og personale. Vi tog initiativet, havde meget mere kontrol over spillet og kom tilbage i det. Der så ud som om der var Manchester United trøjer børn kun ét hold, som ville fortsætte og vinde det på det tidspunkt. Men i den position skal du sørge for at du ikke mister spillet, og når jeg vender tilbage til deres to mål, er de gaver. Clement havde rost sine spillere efter deres heldige træk mod Tottenham i Wembley sidste lørdag. Men han kritiserede dem for det andet på hinanden følgende hjemmespil efter Richarlison straffet Alfie Mawsons timide tackle med en sammensat finish af undersiden af tværstangen. Efter 1-0 nederlag til Newcastle sagde Clement, at han fandt det svært at forstå, hvad han så. Denne gang sagde han, at Swansea havde kun spillet i 40 minutter. Jeg er meget skuffet over tilhængerne, de er kommet her for at se deres side spille tre gange hjemme og vi har mistet hvert spil, sagde Clement. På refleksion var det et 95 minutters spil, men vi spillede kun i 40 minutter. Det er ikke godt nok. Det skal være lettere hjemme, men af en eller anden grund i øjeblikket er det ikke. Vi spillede rigtig godt her i slutningen af sidste sæson. Publikum var skuffet over første halvlegs præstation, og jeg kan forstå, at jeg følte det samme. Marco Silva var glad for, at hans Watford side hurtigt havde sat sidste onsdag 6-0 hjemme nederlag af Manchester City bag dem. Det var en hård eftermiddag i sidste uge, men det er tidligere, sagde Silva. Vores team viste, at de havde glemt hvad der skete sidste lørdag, hvilket var virkelig vigtigt. Vi ønskede tre virkelig vigtige point, og vi har vores tredje sejr væk i Premier League, hvilket er meget vanskeligt for et hold som Watford. Vi startede spillet med nogle rigtig flot fodbold, vi scorede et mål og kontrollerede kampen godt. Men vi var nødt til at tro, vi kunne score den anden til at dræbe kampen. Hvis vi havde scoret et sekund, kunne vi have været lidt mere selvsikker.
|