Bone and Joint Health
October 13, 2025, 10:37:03 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal trøje Rafael Benítez håber Mike Ashley er klog nok til at værdsætte det presserende behov f  (Read 99 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 28, 2019, 04:17:41 AM »

Barcelona trøje Rafael Benítez håber Mike Ashley er klog nok til at værdsætte det presserende behov for at styrke Newcastle Uniteds kæmpende hold med nogle nye spillere næste måned. Efter at have taget kun et point fra deres sidste ni spil, har Newcastle faldt ned i nedrykningssonen, og Benítez føler det er afgørende, at ejeren griber ind, før det bliver for sent for at undgå at kaste tilbage i Championship. Jeg håber, at Mike Ashley er klog nok til at forstå, sagde han. Hvad jeg siger er, at det er hans team, hans forretning, han vil have det bedste for holdet. Newcastles manager - der tager sine chelsea trøje spillere til West Ham United i lørdag - har usædvanligt været i direkte telefonkontakt med Ashley, hvor parret diskuterer overførsler. På trods af de seneste resultater er Benítez holdning ikke truet, og han har fortalt sportsbutik tycoon den dårlige løbe er en direkte konsekvens af Ashleys manglende forsvarlig styrkelse af truppen sidste sommer. Vi har udviklet sig og talt om navne og vejen til at gå videre, sagde spanien. Vi går langsomt, men jeg tror, ​​vi kan få nogle gode nyheder om de næste par uger. Ashleys håb om at sælge Newcastle til Amanda Staveley, den Dubai-baserede finansierer og hendes investorer for en anstændig prishængt lazio trøje på klubben er på kurs for at bevare Premier League-status. Med advokater, der stadig forhandler over en overtagelse, er Benítez ivrig efter at minde den nuværende ejer, en forfærdelig masse afhænger af at forbedre holdet. Selvom penge tilsyneladende er begrænset, er Newcastles manager tydeligt optimistisk med at fuldføre en håndfuld overførsler, herunder to indenlandske lån, hvoraf den ene vil næsten helt sikkert være Chelsea venstrefløj Kenedy. I et forsøg på at fremskynde sagen har Benítez indført en frist den 20. januar, hvorefter han forventer, at alle overførselsvirksomheder skal være afsluttet. Hvis du går til den 30. januar, er det altid meget svært at gøre forretninger, sagde han. Du skal få spillere i så hurtigt som muligt. Men vi [han og Ashley] har været i kontakt og vi skrider fremad. Jeg ved ikke, om det vil være præcis som jeg forventer, men jeg har tillid til, at vi kan gøre noget, der vil være vigtigt for holdet. Vi skal forbedre holdet for at være sikker på, at lazio trøje vi kan blive i Premier League. Ikke desto mindre har Benítez ikke fået at vide hans præcise budget. Det er en anden tilgang, sagde han diplomatisk. Men jeg har tillid til, at Mike Ashley vil levere det, vi skal holde i Premier League før den 20. januar. Den 15. eller 20. januar skal vi have alt gjort. Newcastle sidste vandt et ligakamp den 21. oktober - hjemme mod Crystal Palace - men i det mindste er deres leder forblev rolig og bredt optimistisk. Da jeg kom her oprindeligt, var det fordi jeg følte, at dette kunne være en af ​​de bedste klubber i England, sagde han. Jeg tror stadig, at dette er en topklub, der kan konkurrere på toppen af ​​Premier League, men først skal vi blive i denne liga.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: