Bone and Joint Health
October 13, 2025, 02:18:32 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fodboldtrøjer Pep Guardiola har sagt, at han ikke er bekymret for en lille rekord, da Manchester Ci  (Read 244 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 28, 2019, 05:02:13 AM »

Roma trøjer børn Pep Guardiola har sagt, at han ikke er bekymret for en lille rekord, da Manchester City står over for Celtic i Champions League på onsdag aften. Hans side har vundet alle 10 spil i denne sæson, og hvis de vinder på Celtic Park i Group C-spillet, vil de svare til Tottenhams rekordindstilling 11 successive vinder i starten af ​​1960-61 sæsonen. Guardiola er ligeglad med optegnelser, han er kun interesseret i at tilføje endnu en sejr til Borussia Mönchengladbits 4-0-nederlag i deres åbningsgruppespil. Guardiola, som bekræftede Kevin De Bruyne, Vincent Kompany og Fabian Delph, vil gå glip af, sagde: vinder hjælp til at vinde mere. Tillid er et ægte aspekt til måden vi spiller, men hvert spil er svært. I morgen er jeg ikke bekymret over eller fokuseret på en lille, lille rekord. I fremtiden vil et engelsk hold vinde 12-13 kampe i træk, det vil ske. Hvad jeg vil i morgen er at spille godt. Jeg vil fortsætte med det, vi har gjort i de sidste måneder, fortsæt med at gøre de ting, vi har gjort rigtig godt, og forbedre de aspekter, vi skal forbedre for at vinde spillet. Fodbold er en proces, og min lykke som coach er at se holdet bliver bedre. Måske små trin, men bliver bedre. Det er det, jeg vil se i morgen. Guardiola spillede Real Madrid trøjer børn betydningen af ​​Celtics 7-0 nederlag i Barcelona for to uger siden og sagde: Mange hold lider under, hvad der skete i Barcelona. Syv mål er mange mål, men Barcelona starter hurtigt og efter, mentalt er spillerne forstyrret af hvad der skete. Men i morgen vil de være fokuserede. Brendan Rodgers er under ingen illusioner om opgaven Celtic ansigt onsdag, især efter det nederlag i Barcelona. Rodgers, som bekræftede Craig Gordon ville overtage i mål fra Dorus de Vries, der stadig ikke passer efter at have været nødt til at gå ud på halv tid i 6-1 vinderen mod Kilmarnock i weekenden, sagde: Det er virkelig spændende, men Man City er et tophold, alle kan se det klart. De har den verdensklasse evne, store individer, der arbejder hårdt. Vi ved, at vi skal bringe vores et spil for at have nogen chance, og det er noget forhåbentlig vi kan gøre. Virkeligheden er, hvis de bringer deres A-spil, og vi bringer vores, de vinder. Men vi ved, at vi skal gøre det så ubehageligt som muligt for dem. Rodgers håber Raheem Sterling, som har genopdaget sin form siden Guardiola ankom om sommeren, har en off night. Han gav vinderen sin debut i Liverpool i en alder af 17, og Sterling fortsatte med at flytte til City i 2015 for en aftale, der angiveligt var værd at £ 49m. Jeg har været så stolt over at se ham i denne sæson til det niveau, han har været på, sagde Rodgers. Jeg er helt glad for ham. Han var en stor dreng at arbejde med. Jeg tænker tilbage til den tid, han var et ungt barn i Napoli trøjer børn Liverpool og for at se ham vokse fra den 17-årige, der lavede sin første start, sjov nok mod Manchester City på Anfield, ikke kun som en spiller, men Chelsea trøjer børn som en person over tre årstider. Spurgte, hvordan han kunne stoppes, svarede Rodgers: Du kan ikke sparke ham, det er sikkert, fordi han er meget stærk, en af ​​de stærkeste unge fyre, du kommer på tværs af, selv om han måske ikke ser det. Han får en lille smule pind, når han rejser til spil, som jeg stadig ikke forstår hvorfor. Han er også en stor dreng. Han ville altid træne hver dag. Han havde aldrig en doven dag, ville forbedre sig, ville blive bedre og gav hans alt til Liverpool, da jeg var der. Rodgers forklarede også hvorfor Gordon vil spille i mål: Craig Gordon starter i morgen. Jeg vælger holdet for at komme ind og spille. Dorus er ikke 100%. Dorus trænede i går og trænede i dag. Han er stadig lidt øm, men han har det fint. Der er ingen grund til at tage nogen risiko i et spil som dette, når jeg har en fremragende målmand ved siden af ​​ham, så Craig vil spille.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: