Bone and Joint Health
October 14, 2025, 06:29:26 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli trøje Derbies mod Atletico er altid specielle, men ved denne lejlighed vil Cristiano Ronaldo  (Read 110 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 28, 2019, 06:21:13 AM »

Liverpool trøje Derbies mod Atletico er altid specielle, men ved denne lejlighed vil Cristiano Ronaldo få sin egen hyldest fra Real Madrids tilhængere, der vil pakke Estadio Santiago Bernabeu til bjælkerne. Sidste tirsdag barcelona trøje aften, om 10:00 CET, steg Ronaldo majestætisk i Turin-himlen og nailed et historisk mål. Muligvis var det min bedste karriere, erkendte portugiserne, lykkelige både for målet og den varme anerkendelse han modtog fra Juventina. Efter et sekund af stilhed og forbløffelse gav de 40.000 tilskuere, der fulgte tribunerne i Juventus Stadium, en stående ovation til Madrid-stjernen, der værdsatte gestusen. Jeg vil holde det for evigt i mit hjerte, sagde lazio trøje han. Bernabeu vil stige Når Ronaldo kommer ud på banen på søndag, vil han føle kærligheden af ​​sin hjemmebistand. Hans forhold til Bernabeu har haft sine ups og downs, men han vil blive hædret af stadionet, hvis vægge har set de fleste af hans 446 mål for Los Blancos; et beløb, som den portugisiske angriber håber at øge i kampen mod Atleti. Når beslutningen blev truffet om ikke at rotere mod Rojiblancos, på trods af tilbageleveringskampen mod Juve, blev en af ​​Ronaldo s fodboldtrøjer børn mål i den sidste strækning af sæsonen levende igen for at udfordre Leo Messi til Pichichi. Blaugrana leder Real Madrid-stjernen med fire mål (26 til 22), men formularen i nr. 7 tillader ham at drømme.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: