Bone and Joint Health
October 16, 2025, 11:02:44 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea trøje Det var virkelig det. Nå har 2016 ikke startet særlig godt for Jurgen Klopps mænd med  (Read 159 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 28, 2019, 07:47:32 AM »

Arsenal trøje Det var virkelig det. Nå har 2016 ikke startet særlig godt for Jurgen Klopps mænd med de røde, der lider et omfattende 2-0 nederlag til West Ham, og det er fantastisk, hvor hurtigt håb springer ud når det kommer til fodbold. Pludselig er et spændende år for Liverpool allerede blevet en milan trøje total katastrofe. Liverpool ødelagde min jul og vil snart ødelægge hele 2016 for mig. Classic. Hvad angår Klopp, vil hans store fejl i 2015 for at tage Anfield-jobmet sikkert gå i spids for ham i 2016. Ser ikke godt ud til Jurgen Klopp, mange fejl må stoppe for at sikre tyskerne ikke en flop, der følger inter trøje Rodgers og får hakket. Jurgen Klopps magiske støv ser ud til at have blæst væk fra Liverpool i dag. Jurgen Klopp vender sig til sin bænk. Ser Joe Allen og Adam Lallana. Vend tilbage igen. Skal være sjovt at være fan af Jürgen Klopp s Liverpool ™ Slå op og se det andet hold presse lazio trøje og modvirke bedre end LFC gøre hver uge. Og hvad med Andy Carroll, med Liverpools gamle £ 35 millioner katastrofale flop kommer tilbage til at bide sit tidligere hold? Carroll er så meget bedre end Benteke på teknisk evne også. Skør, hvor dårlig en underskrift Benteke var. Jeg husker, da jeg sagde, at Benteke ikke var meget bedre end Carroll blev slagtet for det, havde jeg det forkert - han er værre end Carroll.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: