Bone and Joint Health
October 14, 2025, 03:17:22 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli trøjer børn Jamie Fullarton er blevet slået af Notts County efter blot 69 dage som manager.  (Read 85 times)
OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all

View Profile
« on: January 28, 2019, 08:20:32 AM »

Roma trøjer børn Jamie Fullarton er blevet slået af Notts County efter blot 69 dage som manager. Liga To side bekræftede nyhederne på lørdag aften efter et 4-1 hjemme-tab til Exeter, som efterlod Notts 19. i League Two-bordet. Fullarton tog ansvaret for kun 12 spil siden udnævnt til at lykkes Ricardo Moniz den 10. januar. Notts County har skilt virksomhed med Manager Jamie Fullarton efter lørdagens 4-1 nederlag hjemme til Exeter City i Sky Bet League 2, læs Fodboldtrøjer en erklæring på klubben hjemmeside. Ejeren Ray Trew, der er ved Chelsea trøjer børn at sælge klubben til amerikanske investorer, tilføjede: Selvom det er velkendt, at min stilling på klubben er ændret i de seneste uger, har jeg stadig et ansvar for at gøre det, jeg føler mig bedst for Notts County og det betyder at handle når tingene ikke går lige på banen. Jeg må takke Jamie for sine bestræbelser i løbet af de sidste par uger, fordi han har Chelsea trøjer børn været nødt til at møde en utrolig vanskelig atmosfære, noget uretfærdigt jeg føler, men har opretholdt en usædvanlig grad af professionalisme hele vejen igennem og burde applauderes for, hvordan han har udført sig selv. Der er ingen tvivl om, at Jamie stadig har en meget lys fremtid i spillet, men jeg erkender, at det, der allerede var en hård udfordring for ham her på Meadow Lane, blev gjort endnu vanskeligere gennem en række faktorer, der var længere hans kontrol, tilføjede han. Vi forstår fans frygt og frustrationer, og det vigtigste for Notts County er, at denne sæson ikke opløses i en katastrofe, og der kan indføres et stabilitetsniveau for at sikre, at der er en stærk platform at bygge op for de nye ejere , når en aftale er afsluttet for at sælge klubben.

Also visit my blog post :: Arsenal trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: