Bone and Joint Health
October 14, 2025, 03:03:48 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Dortmund trøjer Real Madrid-chefen Zinedine Zidane har forsøgt at holde hele hans hold godt inden C  (Read 122 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 28, 2019, 08:31:05 AM »

Chelsea trøjer Real Madrid-chefen Zinedine Zidane har forsøgt at holde hele hans hold godt inden Champions League-sammenstød med Juventus tirsdag aften. I virkeligheden har Madrid sæson været meget hit og savner - undlader at presse Barcelona i La Liga-titelløbet, idet man forlader Copa del Rey, men er i bedste fald i den europæiske konkurrence. Den tidligere af en række normalt in-form-spillere er også blevet sat spørgsmålstegn ved, hvilket efterlader masser af squadrotationer denne sæson i disse konkurrencer. Karim Benzema og Gareth Bale er til tider blevet udeladt, hvor ungdommer Lucas Vazquez og Marco Asensio spiller en rolle, mens den spanske roma trøjer internationale Isco er nødt til at fiorentina trøjer tage sig af sted på og uden for bænken. Den tidligere Malaga mand har været vokal i sine frustrationer, hvilket resulterede i nogle rapporter, at han kunne forlade denne sommer, mens Bale har været forbundet med et flyt tilbage til England. Spillere bør ikke tænke sådan, fordi jeg ikke gør det og det vil ikke være gavnligt, fortalte Zidane journalister på en pressekonference mandag. Jeg kan ikke se nogen af ​​spillerne i min første holdkamp som reserve spillere, der er 25 spillere her i denne gruppe, som alle har en stor værdi og har noget andet for os. Det er anderledes for spillere, når man ser på deres form med deres nationale hold i forhold til deres klubber, se bare på Isco - for Spanien har han otte kampe og for os har vi 60. Endelig diskuterede den franske taktiker deres anstrengende armaturplan, og han skal rotere næsten hver tredje dag for at holde sin side frisk. Vi spiller hver tredje dag, vi skal rotere hele tiden mellem konkurrencerne, og det er min måde at coaching fiorentina trøjer og hver spiller er underlagt det. Madrid vender mod Juventus tirsdag aften i Torino i første omgang i Champions League-kvartfinalen. Vi vil have alle de handlinger, som det kommer på vores officielle sociale medier kanaler, plus på webstedet via vores LIVE link.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: