Bone and Joint Health
July 15, 2026, 12:46:02 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Inter Milan tröja barn LA Galaxy och Philadelphia Union har en långsam start men vem är mer benägna  (Read 184 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 28, 2019, 09:49:59 AM »

Napoli tröja barn LA Galaxy och Philadelphia Union har en långsam start men vem är mer benägna att vända om saker? Giovani dos Santos säger att LA Galaxy har betalat priset efter att ha förlorat några toppspelare i offseasonen, men är fortfarande övertygade om att de kan övervinna en långsam start. Galaxen har förlorat fem av sina sju spel för att öppna MLS-säsongen, inklusive ett 3-0 hem nederlag till Seattle Sounders på söndagen. Robbie Keane s mittfältare, mittfältare Steven Gerrard och Mike Magee, försvarare A. J. DeLaGarza och tränare Bruce Arena. Men Dos Santos, i sin tredje säsong i Los Angeles, sa i en intervju med ESPN Mexico att han förväntar sig fotbollströjor barn laget att återhämta sig snabbt. Jag har verkligen skadat saker ut ur det sätt som vi trodde, sa han. Men jag mår bra och jag tror det snart börjar allt att falla på plats. Ligan har förbättrats mycket, den är mer konkurrenskraftig och den här säsongen får vi många viktiga spelare. Dos Santos bestämde sig för att flytta till USA 2015 efter att ha fått en överföring från Villarreal. Han kommer Liverpool tröja barn att göra $ 5,5 miljoner denna säsong, den sjätte mest i ligan, och han sa att han inte har några planer på att lämna. Jag tror att jag kommer att vara på galaxen länge. Jag är glad här, sa han. Detta är mitt hem, människor PSG tröja barn behandlar mig så bra här och jag känner mig skyddad av mina lagkamrater, coachingpersonalen, fansen. Jag hoppas att vara här i många år. Gio dos Santos och LA Galaxy har startat MLS-säsongen med två segrar och fem nederlag. Dos Santos är en av några få mexikanska internationella som spelar för närvarande i MLS, men han uppmanade andra att bli med honom, bland annat hans bror Jonathan dos Santos, fortfarande i Villarreal, och anfallare Javier Chicharito Hernandez från Bayer Leverkusen. Jag försöker övertyga Jonathan att komma med mig, sa han. Chicharito är en bra spelare, han kommer lägga mycket till MLS. Om han spelade för en motsatta sida skulle det vara en känslomässig duell, hoppas jag en dag att en spelare av hans kaliber kunde vara här. Dos Santos missade Mexikos senaste VM-kvalare med en hamstringskada, när El Tri tävlar i både FIFA Confederations Cup och CONCACAF Gold Cup. Men senare händelser kommer båda efter en avgörande VM-kvalifierare den 11 juni mot USA - som nu hanteras av sin tidigare Galaxy-chef Arena. Förenta staterna är den stora rivalen i zonen och det borde vara en bra match, sa Dos Santos. Bruce känner till de amerikanska aktörernas filosofi mycket bra, han är en vinnande tränare och han har erfarenheten att vinna de spel som spelar roll. Han har hjälpt USA-laget att göra ett skifte. El Tri har ett stort ansvar på axlarna. Vi hoppas att Confederations Cup kan vara ett viktigt ögonblick för landslaget.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: