Bone and Joint Health
October 19, 2025, 12:58:39 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal trøjer børn Intet kan siges om den keltisk-Rangers rivalisering, der ikke er blevet sagt fø  (Read 228 times)
OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all

View Profile
« on: January 28, 2019, 11:34:31 AM »

Chelsea trøjer børn Intet kan siges om den keltisk-Rangers rivalisering, der ikke er blevet sagt før. Lidenskaben for hver supporter har for deres respektive Glaswegian klub føles gennem hele skotsk fodbold, og det var tydeligt på lørdag, da Rangers tog Alloa i Championship. Med Mark Warburton s side har allerede indpakket titlen, atmosfæren på Ibrox var forståeligt nok Barcelona trøjer børn jubilant. Og besøgende Alloa hilste Rangers velkommen til marken ved at observere en æresvagt - en brugerdefineret nu set over hele verden som et tegn på respekt for ligakampionerne. Hver Alloa-spiller klappede deres modsatte nummer. Hver spiller undtagen en. Det var den irske vinger Michael Duffy, som Arsenal trøjer børn som du måske har gættet nu støtter Celtic. Faktisk er Duffy i Arsenal trøjer børn øjeblikket på lån hos Alloa fra Celtic, og Hoops-fanen mødte Rangers ved blot at klemme sine hænder bag ryggen. Noget overraskende gik Duffys handlinger ikke for godt, og heller ikke hans ottende minuts mål at sætte gæsterne foran. Og vingen har nu udgivet en erklæring for at forklare alt, hvad der foregik i løbet af lørdagens spil. Det var en klasse følelse. Jeg har haft en hård nok sæson, men jeg har nydt det, og den sidste måned har gået godt for mig, især til scoringen på Ibrox - det er netop gjort min sæson, der er intet andet i det hele. Jeg spiller for Celtic, så det er den eneste rigtige grund, jeg gjorde det. Jeg er sikker på, at det kommer til at dø helt efter et stykke tid, men det er sjovt at se alle blive sur på det. Det er bare den måde, det er en celtisk spiller.

Also visit my blog post :: Arsenal trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: