Bone and Joint Health
October 03, 2025, 08:51:18 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: PSG trøjer børn Antoine Griezmann har afsløret sin glæde ved at score det første mål hos Atletico M  (Read 181 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 28, 2019, 01:16:34 PM »

Roma trøjer børn Antoine Griezmann har afsløret sin glæde ved at score det første mål hos Atletico Madrids nye hjem - Wanda Metropolitano. Lige under 65.000 mennesker, herunder King Felipe VI - pakket ind i Atletis nye hjem, men spillet i sandhed var en anticlimax, da hjemmeplanen ikke brød ned Michels besøgende. Som forventet dominerede værterne, men Málaga organisation i Manchester City trøjer børn midtbanen viste sig svært at tvinge en vej forbi og skabe chancer. Besøgende havde den bedste chance for første halvleg, da Borja Baston spredte sig i rummet og tvang Jan Oblak til en god redning. Og Atleti-målmanden var hurtig til at følge op med rebounden, da Recio næsten var nettet. Atletico-hovedtræneren Diego Simeone reagerede i anden halvleg og kastede på Yannick Carrasco for at injicere noget angrebsstyrke ind i hans side, som syntes at være lidt overvundet af anledningen. Denne ændring skete, og Atleti blev snart belønnet, da Antoine Griezmann fejede hjem åbningen ved den nærmeste stolpe fra et dejligt højre kors fra Correa. Og franskmanden har diskuteret sin glæde ved at score det første mål til det nye stadion og kalder det det bedste, han nogensinde har spillet på. Jeg er meget glad for det første for sejren, hvilket var vigtigt, og jeg er også glad for at have scoret her. Jeg ville og forhåbentlig vil jeg score mange flere, fortalte han journalister efter spillet. Vi ønskede virkelig at vinde, vi trænede allerede Juventus trøjer børn her på torsdag, men der manglede noget - den 12. mand. Sandheden er det, og jeg siger ikke bare det, fordi det er min, det er det bedste stadion jeg har spillet på. Jeg glædede mig virkelig til at spille i La Liga igen, og jeg arbejder for holdet, og jeg er meget glad for at gøre det igen. Jeg har det bedre. Vi skal fortsætte som dette. Holdet havde vundet 5-1 i Las Palmas og spillet en god kamp i sidste PSG trøjer børn uge. Vi bliver bedre med hvert spil. Det er tre meget vigtige punkter efter at have spillet tre spil væk hjemmefra. Spillet sluttede 1-0 til værterne, med de tre point satte dem ind i top tre for første gang denne sæson, mens Malaga sidder bunden af ​​bordet.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: