Bone and Joint Health
April 18, 2025, 10:31:06 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Leverkusen trikot FC crew deler deres tanker om Jose Mourinhos kommentarer om skadesafkastet af Chr  (Read 183 times)
MollieHorn
Newbie
*

My name is Starla and I am studying Occupational Therapy and Greek and Roman Culture at Dedemsvaart / Netherlands.

View Profile
« on: January 26, 2019, 03:34:10 AM »

Leverkusen trikot FC crew deler deres tanker om Jose Mourinhos kommentarer om skadesafkastet af Chris Smalling og Phil Jones. Jose Mourinho siger, at han er mere fokuseret på at vinde Europa League-titlen end at placere fjerde i Premier League. Jose Mourinho sagde efter Burnley-kampen, at han vil prioritere Europa League over Premier League. Wayne Rooney indrømmer frustreret over sin plads i Jose Mourinhos hold. Jose Mourinho insisterer på, at han ikke bryr sig om, hvis hans Manchester United-spillere ikke kan lide hans offentlige kritik af dem og sagde, at han føler, at denne sæson kan være den første af flere bedre år hos Old Trafford. Henrikh Mkhitaryan, Luke Shaw, Anthony Martial og Chris Smalling har alle haft dressing-downs fra BVB trikot Mourinho denne sæson. Marcus Rashfords Marcus Rashford, chef for Marcus Rashfords Marcus Rashford. Selv Marcus udførte sig ikke så godt - han gav alt. Jeg var altid super glad med tilgangen. Nogle fyre giver ikke alt, hvad de har. United head i torsdag s Manchester derby i Etihad Stadium Femte placeret United er i Hamburger trikot øjeblikket et punkt og en position bag byen. Oprydning til spillet har været på kamp for Champions League-steder - med seks spil at gå, er der stadig en mulighed for, at en Manchester-klub vil gå glip af et sted i Europas topklubkonkurrence næste sæson. Jose Mourinho tager torsdag sin Manchester United til Manchester City. Og Mourinho, der underskrev en treårig aftale, da han blev udnævnt til chef i sidste sommer, sagde, at han ser klubben på en opadgående sving, selvom United ikke vinder titlen denne term. Det er ligegyldigt hvad der sker med titler, vi vinder eller ikke vinder, sagde den 54-årige. Jeg føler altid, at sæsonen er meget vigtig for mig, spillerne og klubben. Jeg vil sige, at dette kan være den første sæson på fem eller seks eller syv. Og virkeligheden er endda i sæsonen af ​​bedre sæson. Hvis vi formår at vinde Europa League og i august for at spille European Super Cup mod Champions League-vinderen, vil det være storslået. Fokus foran det første derby i september - et spil City vandt 2-1 - var på Mourinhos første møde med City-modparen Pep Guardiola i Premier League efter begge tog nye job i sommeren. Parret havde nogle eksplosive møder i Spanien som leder af henholdsvis Real Madrid og Barcelona, ​​men Mourinho er glad for, at deres touchline duel ikke er det vigtigste talepunkt denne gang. Jeg ser det nu, det er den Fußballtrikots günstig rigtige tilgang, den tidligere var ikke, tilføjede han. Det handler om klubberne, holdene, det handler om positionerne i slutningen af ​​sæsonen. Det handler ikke om mig selv og Guardiola. Jeg tror nu det er den rigtige tilgang.

Feel free to surf to my web blog ... Frankreich trikot
Pages: [1]
  Print  

Jump to: