Bone and Joint Health
April 22, 2025, 07:47:08 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøjer Jimmy Armfield, den tidligere Blackpool og England forsvarer, skal modtage en verde  (Read 93 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 28, 2019, 03:15:32 PM »

Milan trøjer Jimmy Armfield, den tidligere Blackpool og England forsvarer, skal modtage en verdensmesterskabs medalje 43 år efter at England løftede trofæet. Armfield, der fik England 15 gange og tjente den sidste af sine 43 caps mod Finland to uger før starten af 1966-finalen er en af ​​de 11 reserver, der ikke spillede i 4-2-sejren over Vesttyskland. Armfield, en tidligere Bolton og Leeds manager, insisterer på, at han ikke søgte om medaljen, men anser beslutningen som en velkommen overraskelse. Det er dejligt at få det, men jeg kan ikke sige det er noget, der har generet mig alle disse bayern trøjer år, fortalte han Blackpools officielle hjemmeside. Vi forventer ikke det, og jeg var ikke bittert over det overhovedet. Hvis du ikke spillede i finalen, uanset om du blev skadet eller ikke blev valgt, fik du ikke en medalje - det var så enkelt som det. Men i dag får alle en medalje, kitmannen, buschaufføren, de får alle en. Og det synes jeg, hvorfor det er sket. Det er ikke som om nogen har presset FIFA til at få det gjort, det bliver bare bragt i overensstemmelse med, hvordan det er i dag. Efter hans første chok bekræftede Armfield at han konsulterede et par tidligere engelske holdkammerater, inden han accepterede tilbudet om en medalje. Jeg har talt med Bobby Charlton og Roger Hunt om det. De gjorde et godt punkt, at det i det mindste er noget at kunne lazio trøjer aflevere, sagde han. Jeg formoder, det er godt, at det er kommet på dette stadie af vores liv og ud fra det synspunkt, at vi vandt det som et hold tilbage i 66, og vi tilbragte næsten to måneder sammen som en del af den World Cup kampagne. Men fodboldens verdensstyrende organ meddelte oprindeligt, at Armfield gjorde listen i 2007, så BBC Radio 5 Live pundit er skeptisk til, roma trøjer om han rent faktisk vil modtage en medalje. Jeg har ikke troet det, før jeg ser det, han tilføjet.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: