Bone and Joint Health
October 14, 2025, 10:30:39 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Milan trøje Hamilton ledes til Monza på jagt af et hat-trick af italienske Grand Prix-vinder, Juan  (Read 201 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 28, 2019, 04:24:45 PM »

Inter trøje Hamilton ledes til Monza på jagt af et hat-trick af italienske Grand Prix-vinder, Juan Manuel Fangio. Mercedes-manden så også på kurset til den 50. grand prix-vinder af sin karriere efter at have taget pol fra holdkammerat Nico Rosberg med næsten et halvt sekund. Men i stedet for at passere endnu flere milepæle i sin bemærkelsesværdige Formula One karriere, fandt Hamilton sig selv forbi fem biler efter en forfærdelig flugt, der gav en dyrebar gevinst til Rosberg. Den tre-timers verdensmester s gaffe betyder, at Rosberg nu kun er to point bag i førermesterskabet, efter at han fik sin italienske Grand Prix-sejr. Hamilton radioede sine ingeniører til at acceptere ansvar for fejlen og indrømmet postkonkurrence: Det var selvfølgelig tabt i starten. Jeg vidste, at mine ingeniører ville være bekymrede eller nervøse over, hvordan starten gik, derfor forsøgte jeg at sætte dem i fred. Jeg ved ikke, hvad der skete. Jeg tror, ​​jeg psg trøje har lige masser af hjulspidser. Jeg kunne se Nico trække væk, og mens alting kan ske, faldt chancerne for sejren om runde. Belgiske grand prix i sidste weekend, hvor hamilton plukkede sig gennem blodbadet for at afslutte en storslået tredje trods start på gridens bageste række. I stedet var Hamilton s problemer fra linjen så han gobbled op af Rosberg, Ferrari paret liverpool trøje Sebastian Vettel og Kimi Raikkonen, Williams of Valtteri Bottas og Red Bulls Daniel Ricciardo. Hamilton lavede kort arbejde af Ricciardo, men brugte for længe bag Bottas, før han slog forbi Finn i den første chicane på runde 11. Fordelen ved at køre en one-stop-strategi tager sig af de to-stoppende Ferraris. Men der skulle ikke være nogen, der fangede Rosberg, som tog det rutede flag tottenham trøje 15 sekunder foran sin holdkammerat og over 20 foran Vettel. Jenson Button, som bekræftede at han ikke vil køre i Formel 1 næste sæson, vil uden tvivl være glad for at vinde en duel med holdkammerat Fernando Alonso takket være en dristig overfald til Turn One. Men der er meget lidt for Hamilton at være glad for, især da Monza i de foregående to sæsoner har været sporet, hvor han har styrket presset på Rosberg i kampen om titlen. I stedet er det Rosberg, der ser ud til at have momentum efter at have noteret sin syvende sejr af året, det mest han har registreret i en enkelt sæson. Det er en meget speciel dag for mig, jeg er meget glad for at have endelig vundet her i Italien, sagde Rosberg. Jeg havde en fantastisk start, og det gjorde vinderne. Løbet er på med Lewis. Det bliver altid et godt slag og jeg glæder mig til, hvad der skal komme.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: