JosefaOof
|
 |
« on: January 28, 2019, 06:46:00 PM » |
|
Barcelona trøjer Den tidligere sværvægtsmester i verden testede positivt for de forbudte agenter Hydroxy-Clomiphene og Letrozole. Hvis Bones er fundet skyldig i forsætlig at tage de forbudte stoffer, vil han blive forbudt at konkurrere om et år. Men hvis han kan bevise, at stofferne kom ind i hans system et besværligt supplement, vil han blive udsat for en kortere suspension. Tidligere i ugen sendte UFC-præsident Dana White shockwaves på tværs af den blandede kampsports verden ved at hævde, at han ville være interesseret i at oprette en no.1-deltagers kamp mellem lazio trøjer Anthony Johnson, lazio trøjer der registrerede en fantastisk 13-sekunders KO-sejr over Glover Teixeira på UFC 202 i sidste weekend, og Jones. Whites optagelse har ikke været godt med Johnson og Cormier, og sidstnævnte regner med, at hans bittere rival ikke fortjener muligheden for at komme tilbage i tvivlstitel. Du ved hvad, mand, jeg bekymrer mig virkelig om mig selv, men Anthony talte faktisk med mig og sagde, at han ikke føler at Jon fortjener noget, sagde Cormier under juventus trøjer et udseende på UFC i aften. Han går, det er tid til at stoppe coddling denne kid, stop med at give ham ting, som han ikke fortjener. Han skulle gerne nødt til at tjene sin vej tilbage, og du ved hvad jeg er enig i. Jeg synes jeg skal kæmpe Rumble Johnson, men det er mellem Anthony og Jon. Jeg ved ikke hvad det gør for mig. Det eneste spørgsmål er, at det ville få mig til at vente længe, hvis disse fyre går. Sandheden er, at Jon ikke engang kan kæmpe endnu. Jon er ikke ryddet.
|