Bone and Joint Health
October 13, 2025, 02:07:25 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal tröja Det bästa av Didier Drogbas mål, färdigheter och höjdpunkter i MLS med Montreal Impac  (Read 125 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 07:12:08 PM »

Barcelona tröja Det bästa av Didier Drogbas mål, färdigheter och höjdpunkter i MLS med Montreal Impact. United Football League s Phoenix Rising har meddelat sig att Didier Drogba är en spelare-verkställande, med hoppet att den tidigare Chelsea-stjärnan kan hjälpa laget i sitt bud att gå med i Major League Soccer. Drogba, 39, ringde tid på sina två årstider med Montreal-effekten av MLS i slutet av 2016-säsongen och avböjde ett drag till brasilianska klubbens korintier i vinteröverföringsfönstret när han Chelsea tröja vägde sina alternativ. Klubben sa i ett uttalande på sin webbplats att Phoenix MLS expansion franchise. Drogba kommer att hjälpa till att utveckla laget som spelare innan den främjar den verkställande rollen med Phoenix MLS expansion franchise. Drogba kommer att klara sig med den förra New York Red Bull Shaun Wright-Phillips och före detta Mexiko internationella Omar Bravo som klubben vies för Barcelona tröja en av de fyra eftertraktade expansionsplatserna som erbjuds från MLS som förväntas bli annonserade senare 2017. Phoenix Rising FC, sade Drogba. Jag har tagit mig tid att bestämma vad Phoenix Rising FC handlar om. Efter att ha förstått möjligheten att expandera sporten i Nordamerika och lära känna ägaregruppen i Phoenix är jag övertygad om att jag kan hjälpa dem att utveckla sin organisation på och utanför planen. Jag ser fram emot din framgång i USL, och ingen stad är bättre placerad än Phoenix för expansion till MLS. Didier Drogba ansluter sig till USL-laget Phoenix Rising efter att senast spelat för Montreal Impact of MLS. USL-presidenten Jake Edwards välkomnade Drogba och uttryckte sin glädje över att en stjärna skulle tillföras med den ivorianska staturen till ligan. USL är en liga i uppgången, och idag välkomnar vi global superstjärnan Didier Drogba, som ansluter sig till det växande antalet eliter, världsklass spelare och stigande unga talanger som väljer att göra våra hem, sa Edwards. Jag välkomnar också Didiers engagemang för att främja den övergripande tillväxten i spelet i Nordamerika. Han kommer Juventus tröja att bli en stor ambassadör för vår sport, som hans välutbildade spelare. Av vår liga och spelet i flera år framöver.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: