Bone and Joint Health
May 03, 2026, 12:09:23 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Manchester City trøjer børn Harry Kane og Jamie Vardy er overbevist om, at de kan trives internatio  (Read 127 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 28, 2019, 08:11:35 PM »

Liverpool trøjer børn Harry Kane og Jamie Vardy er overbevist om, at de kan trives internationalt på trods af deres udnyttelse for klub og land, der potentielt kan etablere dem som markerede mænd på sommeren EM. Parret, der har 40 Premier League-mål mellem dem denne periode, var kort klubmedlemmer i Leicester City i Championship for tre år siden, begyndende på bænken sammen med et andet medlem af Roy Hodgsons hold, Danny Drinkwater, i Juventus trøjer børn deres andet ben play-off semifinale på Vicarage Road i maj 2013. På lørdag i Berlin drog deres velindrettede mål England-niveauet mod Tyskland, før Eric Diers stop-time-vinder besejrede verdensmesterne. Danny viste mig et billede af os tre sidder derhen, da vi spillede på Watford, og det er vildt, sagde. Fodbold er et sjovt spil, og ting kan ændre sig så hurtigt. Det viser, hvad hårdt arbejde og dedikation kan gøre. Vi er alle kommet langt, men det stopper ikke her. Vi har meget mere hårdt arbejde at gøre for at fortsætte Roma trøjer børn fremad og videre. Måske bliver jeg en markeret mand om sommeren. Igen er det fodbold. Hvis du vil være en af ​​de bedste spillere i verden, skal du håndtere det. Jeg er glad for udfordringen. Jeg vil fortsætte med at arbejde hårdt, for at blive bedre og bedre og at have flere overnatninger på lørdagen, da jeg scorer flere mål for England, fordi de er specielle. Du drømmer om at scorere mod hold som Tyskland på den store scene. Mens Kane scorede sit fjerde mål i ni optrædener for sit land, var Vardys instinctive flick at trække England-niveau hans første internationale tilbagevenden og berettiget Joachim Löws præ-matchforslag om at Manchester City trøjer børn 29-åringen er en spektakulær spiller. Hvis folk får at vide, hvordan jeg spiller, betyder det bare, at jeg skal gå og arbejde hårdere, når jeg er på træningsområdet, sagde Leicester fremad. Jeg skal se på måder, jeg kan stadig gøre ondt på dem, at de forhåbentlig ikke tror, ​​jeg vil kunne gøre. Det er ned til en masse hårdt arbejde nu, som jeg er mere end glad for at fortsætte med at gøre. Det er godt at have så meget konkurrence på steder som muligt. Vardy forventes at starte mod Holland i Wembley på tirsdag, med Daniel Sturridge opererer centralt og Theo Walcott til højre.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: