Bone and Joint Health
October 14, 2025, 01:58:04 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Tottenham trøjer Efter masterminding Tottenhams Champions League sejr over Real Madrid, har Maurici  (Read 142 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 28, 2019, 08:24:40 PM »

Barcelona trøjer Efter masterminding Tottenhams Champions League sejr over Real Madrid, har Mauricio Pochettino været knyttet til top klubber rundt om i Europa, men argentinen sagde, at han ikke har planer om at flytte. Pochettino har en kontrakt indtil 2021 og fastholder, at hans fremtid er med North London klubben. For mig er den vigtigste klub Tottenham, sagde han. Det er den bedste klub i verden. Tottenham står overfor Crystal liverpool trøjer Palace i søndagens Premier League kamp med henblik på at lukke kløften på otte point med liga-ledere Manchester City. Den tidligere Espanyol-hovedtrænder føler det vigtigt, at klubben ledes af en mand, der er fuldt engageret. Jeg ville ikke ændre Tottenham for noget andet hold i verden, liverpool trøjer forklarede han. Jeg er meget fokuseret, fordi jeg tror, ​​at klubben fortjener at have folk, der kun tænker på holdet, fansen og spillerne. Spurs ejer Daniel Levy blev for nylig udnævnt til CEO for året på Fodbold Business Awards og dortmund trøjer overvåger for tiden opførelsen af ​​klubbens nye stadion, der skal åbnes i 2018. Pochettino blev overrasket af Levys passion for projektet. Før jeg kom til Tottenham, sagde alle til mig: Det er meget svært at have et godt forhold til Daniel, fortsatte han. Senere opdagede jeg, at han er en stor mand. Pochettino har været i klubben siden 2014 og har to gange i Premier League to gange i løbet af hans treårige ansættelsesforhold. I de tre år føler Pochettino, at han har opbygget et stærkt band med Levy. Jeg er ligeglad med hvad der sker omkring mig, jeg er meget glad her, og vi har et godt forhold.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: