Bone and Joint Health
October 14, 2025, 01:55:17 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool tröja barn Manchester United-anfallaren Wayne Rooney insisterar på det röda kortet som mo  (Read 108 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 28, 2019, 09:24:40 PM »

Liverpool tröja barn Manchester United-anfallaren Wayne Rooney insisterar på det röda kortet som mottogs av Sunderlands försvarare Wes Brown återkallades eftersom beslutet var ganska kontroversiellt. Denna händelse inträffade under den 64: e minuten när O Shea drog Radamel Falcao i ett begränsat område. Domaren som såg det som ett direkt brott gav United en straff och gav Wes Brown ett rött kort. Detta beslut är ganska kontroversiellt, med tanke på att O Shea som såg att begå en överträdelse inte fick kortet, det fanns en debatt om fel utvisning. Brown och O Shea, som båda är tidigare United-spelare, ses också som klustring fotbollströjor barn runt domaren Roger East. Men fälträtten förblir oskadd av sitt beslut. Straffen i sig utfördes perfekt av Wayne Rooney för att bryta Uniteds dödläge. Därefter gjorde Rooney tillbaka i den 84: e minuten för att slutföra Uniteds Barcelona tröja barn seger. Men Rooney är domare av ett memake av Wake Brown. Jag tror att det inte är Wess fel och jag är säker på att jag tittar på den nya broadcasten att de kommer att avbryta Wes Red Card, berättade Rooney på söndag. Rooney spelar igen som en angripare för första gången den här säsongen och bidrar direkt Napoli tröja barn till två mål för att hjälpa sitt lag tillbaka till topp 3 i Premier League. Även om engelsmannen ofta installeras som mittfältare, men Rooney insisterar redo att spela i någon position i truppen Louis van Gaal. Jag har varit van vid att göra detta i flera år, och det var det jag alltid ville göra. Jag spelade på mittfältet innan jag fick spela fotboll och varhelst tränaren lägger den, är jag alltid redo att spela, sa han .

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: