Bone and Joint Health
May 07, 2026, 08:49:25 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Manchester United trøjer børn Craig Bellamys stemme blev snoet med en blanding af følelser og stolt  (Read 112 times)
OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all

View Profile
« on: January 28, 2019, 09:40:53 PM »

Inter Milan trøjer børn Craig Bellamys stemme blev snoet med en blanding af følelser og stolthed, da han hylede den sene Gary Speed ​​for at lægge fundamentet, der hjalp med at bære Wales til en grundigt fortjent sejr over Skotland og fortsætter med at leve deres svage håb om at kvalificere sig til 2014 VM-finalerne. 2-1-sejren i Hampden Park, takket være anden halvdel mål fra Aaron Ramsey og Hal Robson-Kanu, var den bedste præstation Wales har produceret siden Chris Coleman lykkedes Speed ​​som leder i starten af ​​sidste år og opfordrede Bellamy til at tro på dem er tilbage på rette spor forud for tirsdagens hjemmespil mod Kroatien. Med et syv point spalt for at gøre op på Kroatien, som er den øverste del af gruppe A med Belgien, skal Wales vinde på Liberty Stadium for at have nogen chance for at afslutte løbere. Denne opgave vil blive gjort hårdere på grund af fraværet af Ramsey, hvem er suspenderet, efter at han blev sendt ud for en professionel fejl i skades tid mod Skotland. Gareth Bale er tvivl på grund af den virus, der tvang ham til at blive trukket tilbage på halv Inter Milan trøjer børn tid i Glasgow, mens Joe Allen, en anden nøglespiller, forbliver sidelined, hvilket betyder, at Wales vil være langt fra fuld styrke. Deres tillid er imidlertid blevet løftet betydeligt af den modne skærm mod Skotland, da Wales kontrollerede besiddelse i lange perioder og også bevist at de er i stand til at vinde uden Bale. For Bellamy, der spillede for første gang i denne kvalifikationskampagne, følte det sig som et tilbageslag til de dage, hvor Speed ​​var ansvarlig og leverede lovende resultater med sit mærke af fritflydende fodbold. Han sagde: Vi har været væk med vores fodbold de sidste par år - vi blev efterladt en arv af et utrolig menneske og på fredag ​​fulgte vi det igennem, hvilket gør mig endnu mere stolt. Vi repræsenterer ham og hans ideer hver gang vi spiller, vores tilgang og den måde, vi går på fodbold. Det var hans filosofi. Fredag ​​stakkede vi fast Napoli trøjer børn på det. Det var en af ​​mine stolteste dage i en walisisk skjorte. Husk at vi vandt [fire ud af fem under Speed] mod gode hold også. Den måde, vi gjorde det på, var sådan. Det eneste spil, vi tabte var hos Wembley, og vi fortjente ikke at miste det, vi var fremragende. Jeg tror, ​​at de første par spil i [nuværende] gruppen vi ikke var på det niveau. Men der var tegn til Østrig [sidste måned]. Dette er hvem vi er og hvad vi er gode til. Dette er vores spil at have drenge, der er komfortable på bolden. Lad os gå og spille. Det er det, vi tror på. Sådan spiller vi fodbold - Swansea har uddannet os. Vi havde et utrolig menneske som leder, og det vil jeg gerne understrege. [Coleman] Napoli trøjer børn forsøger at gøre det samme som godt og implementere den samme filosofi. Ramsey fik øjnene så meget som nogen mod Skotland og producerede sin fineste skærm i en Wales-shirt i et stykke tid, hvilket gjorde det mere frustrerende for Arsenal midtbanespiller, at han endte aftenen med et rødt kort efter at have slået ned James McArthur. Jeg sagde undskyld [til lederen] for at lade drengene komme, fordi jeg mangler det næste spil. Det var meget skuffende, og det er noget, jeg vil lære af, helt sikkert, sagde Ramsey. Jeg burde have kigget op på uret og lad målmanden tage frisparket, men jeg tror jeg skulle gøre det til sidst. Det er skuffende at gøre, hvad jeg har gjort efter en god præstation, personligt og så godt som et hold. Vi har nogle meget gode spillere, der er behagelige på bolden, og vi viste det i anden halvdel, da Gareth måtte gå ud. Han kan gøre noget udenfor, og det er de hold, der er forsigtige med, men vi har en meget mere at tilbyde end hvad Gareth kan gøre.

Also visit my blog post :: Arsenal trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: