Bone and Joint Health
April 25, 2026, 11:40:30 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal trøjer Borussia Dortmund træner Jurgen Klopp er dybt skuffet over Ilkay Gundogan i ansigtet  (Read 85 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 28, 2019, 10:12:31 PM »

Barcelona trøjer Borussia Dortmund træner Jurgen Klopp er dybt skuffet over Ilkay Gundogan i ansigtet af fjerde-frøede tyske Kickers Wuerzburg, der sluttede 3-0 på tirsdag. Skaden vil sandsynligvis tvinge sig fraværende i DFB Pokal spil weekend. Klopp bekræftede, hvis hans hold vil miste spillerens tyrkiske afstamning, når han beskæftiger sig med Wilhelmshaven. Kampen bliver dit andet spil i klubben med navnet Die Borussen i denne sæson efter at have slået deres Bayern München-rivaler 4-2 i den tyske Super milan trøjer Cup. Kloopp var dybt skuffet over hans side s vinder over Wuerzburg på grund af en skade, der ramte Gundogan efter tidligere advarsel om, at hans spillere ikke synes at være insisterende på spillet. Vi bør ikke kæmpe som vi gør i verdensmesterskabet hver dag. I dag skal vi forsøge at anvende den strategi, som vi træner og prøve tingene og ikke blive såret, siger tottenham trøjer Klopp som citeret af Soccerway onsdag. Sådan er det ud af vejen som den skade, der fandt sted i Ilkay Gundogan. Den indflydelse, vi skal bære, er kampen lørdag i første runde af DFB Pokal, sagde den tidligere Mainz 05-træner. I mellemtiden ønsker Klopp stadig at fremme børnene at bevare deres præstation i løbet af præ-sæsonen, da Bundesliga-konkurrencen ruller den 10. august næste gang. Jeg har altid ønsket at se 100 procent af mit hold, men vi kæmper stadig for at finde den bedste præstation i pre-season spillet, vi spiller liverpool trøjer i store spil i næste uge, og jeg håber det bedste.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: