Bone and Joint Health
October 15, 2025, 12:25:35 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Milan trøjer Efter hans pludselige bevægelse til Eintracht Frankfurt fra LaLiga har Kevin-Prince Bo  (Read 122 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 28, 2019, 10:22:02 PM »

Fodboldtrøjer Børn Efter hans pludselige bevægelse til Eintracht Frankfurt fra LaLiga har Kevin-Prince Boateng kørt lys over sin overførsel tilbage til tysk fodbold. Boateng sidder kun fast på De Kanariske Øer i en sæson på trods af tilsyneladende indhold i den spanske liga og udtrykker præcis, hvorfor overførslen er gået igennem. Jeg træffer denne beslutning for min familie, hvilket er det vigtigste, fiorentina trøjer sagde den 30-årige. Jeg har bestemt mig som en far, som en mand, ikke som spiller. Den eksplosive midtbanespiller har brugt forskellige årstider i forskellige dele lazio trøjer af Europa, men nu ser det ud til, at den tyskfødte Ghana internationale ønsker at vende hjem. Jeg er ikke glad for at være væk fra min familie, sagde den tidligere AC Milan-spiller. Jeg fortalte præsidenten, og han forstod mig. Det er en meget vanskelig og trist dag for mig, det er ikke let at forstå, og det er mit ansvar. Mens hans karriere er sat til at genoptage i Bundesliga, udelukket Boateng juventus trøjer ikke et comeback til Gran Canaria. I fodboldens verden er alt ikke sandt, men jeg vender tilbage til Las Palmas, fordi det er en familie, sagde han. Las Palmas har givet mig meget, ikke kun i fodbold. Miguel Angel Ram rez, præsident for klubben, har erkendt, at han ikke forhindrede spillerens afgang. Jeg fortalte [Boateng] at tage sin tid, tænke over det, og at vi ville støtte ham i at træffe den beslutning, han havde truffet, sagde han.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: