Bone and Joint Health
October 13, 2025, 11:05:01 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona trøjer Medlem af Repræsentanternes Hus Kommissionen III Faktion af PDIP Masinton Pasaribu  (Read 115 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 28, 2019, 11:53:35 PM »

Psg trøjer Medlem af Repræsentanternes Hus Kommissionen III Faktion af PDIP Masinton Pasaribu havde udsat sine følelser i plenarmødet i dag, fredag. Han nævnte endda det skuespil, der blev fremlagt af folks repræsentanter i sessionen, en form for hykleri politik. PDIP-politikeren blev afbrudt for at imødegå synspunkterne fra adskillige fraktioner, som nægtede at udgøre undersøgelsesret til KPK. Jeg fangede atmosfæren på dette plenarmøde, som jeg har kritiseret Repræsentanternes Hus, når jeg ikke er DPR, men nu viser jeg, at det juventus trøjer er hykleri, sagde han i høj tone. Han sagde, at alle troede at blive undersøgt inden for rammerne af KPK institutionelt. Alle milan trøjer medlemmer af Repræsentanternes Kommission III på Kommissionens sidste møde skal også være enige om etableringsretten. Men i det sidste et par bagved kroppen ved at erklære nægtet. Jeg er træt af denne form for hykleri politik, hvilke eksempler vi skal give, ikke lyve for folket, politikken milan trøjer er konsekvent, følgelig irriteret med en flush. Masinton forstår, at der er en risiko ved godkendelse af undersøgelsesretten. Men han ønskede ikke at være hyklerisk i politik og tilbageholdende med at regne med billeddannelse. Her er vi fængslet med billedpolitik, sagde han i høj tone. Megawati Soekarnoputris underordnede forklarede, at godkendelsen af ​​KPKs undersøgelsesrettigheder ikke betyder, at de er mod korruption eller korruption. I stedet ønsker vi, at landet skal ryddes op, ikke på hyklerisk måde som dette, forkaster det som om vi svækker for eksempel, sagde Masinton. Retten til spørgeskemaet sagde form af sit ansvar som repræsentant for folket til at føre tilsyn. Vi kan ikke være hykleriske i politikken mere, træt af mig, lederen. I dag er dette forum irrelevant, dette er et hyklerisk politisk forum af parlamentet, og jeg er ansvarlig for min udtalelse, sagde han fast. Til det formål bad Masinton om hykleriets politik blev straks standset. Denne hykleriske politik skal afslutte, uærlig politik, konkluderede han bifaldet fra andre DPR-medlemmer.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: