Bone and Joint Health
June 14, 2026, 06:29:43 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Leverkusen trøje Doncaster Rovers Belles har udnævnt den tidligere Leeds United-manager Neil Redfea  (Read 139 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 29, 2019, 12:57:09 AM »

Dortmund trøje Doncaster Rovers Belles har udnævnt den tidligere Leeds United-manager Neil Redfearn som kvinders Super League 2-lederes nye hovedtræk. Redfearn var tidligere Leedss akademiske leder, før han blev ansat som vicevært ved tre lejligheder og blev permanent udnævnt til førsteholdschef i 2014. Efter at han blev skiftet som leder af Uwe Rösler seks måneder i jobbet, vendte han tilbage til sin tidligere rolle som akademi Manager. Han trådte tilbage i juli 2015 og citerede stillingen som uholdbar under den tidligere ejer Massimo Cellino. Han forlod sin rolle hos Rotherham United mindre end et år senere, efter fire måneder i jobbet, hvor han tabte 14 ud af 21 kampe. Den 52-årige vil lykkes den midlertidige træner Kate Rowson, efter napoli trøje at den tidligere Belles-manager Emma Coates forlod klubben for at deltage i opstillingen i England i oktober. Redfearn, en højt respekteret træner krediteret med at pleje de tidligere Leeds-unge lazio trøje Charlie Taylor, Lewis Cook og Sam Byram - nu af henholdsvis Burnley, Bournemouth og West Ham United - overtager Doncaster med holdet højt i WSL2, ubesejret i seks ligakampe dette sæson. Kvindernes spil er på en stejl opadgående kurve, og det er vores mål at have Doncaster Belles konkurrere på højeste niveau mod elite fodbold atleter af WSL1, Redfearn, der lavede mere end 1.000 optrædener på tværs af en 25-årig spiller karriere, sagde lazio trøje . Jeg glæder mig til at fortsætte det gode arbejde og arbejde med spillerne og medarbejderne i klubben. Jeg har været meget imponeret over spillernes indkøb i løbet af de sidste seks uger mod mine træningsmetoder og overbevisninger om hvordan spillet skal spilles og forhåbentlig kan vi fortsætte med at forbedre og være succesfulde kollektivt og individuelt fremad. Faye Lygo, Doncaster-formandskabet, sagde: Hans erfaring inden for spillet er uvurderlig og vil bringe en ny dynamik til holdet, men vigtigst for os deler han vores værdier og visioner, især omkring udvikling. Redfearns første spilleregler vil være væk til divisionens bottom club, Watford, den 7. januar.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: