Bone and Joint Health
October 14, 2025, 04:31:38 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøjer Pelé erkender, at sidste års verdensmesterskab var en katastrofe for Brasilien, men  (Read 131 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 01:44:23 AM »

Fiorentina trøjer Pelé erkender, at sidste års verdensmesterskab var en katastrofe for Brasilien, men er ikke overrasket over, hvor hurtigt spillere som Oscar og Ramires har sprang tilbage i Premier League denne sæson. Brasilien blev ydmyget af Tyskland i et 7-1 semifinale nederlag og værterne blev derefter slået 3-0 af Holland i tredjepladsens play-off. Pelé scorede 77 mål i 92 kampe for Brasilien og roma trøjer vandt verdensmesterskabet tre gange, men den tidligere Santos-anspiller finder stadig sidste års kapitulation svært at forstå. Det var noget, ingen kan forklare, sagde Pelé. Da vi forberedte til verdensmesterskabet, var de to hold alle, selv folk, der ikke kender fodbold, forventede at være i finalen, Spanien og Brasilien. Det var de to hold, der skulle være i psg trøjer finalen. Men det tyske hold, jeg så dem spille to lazio trøjer år før, og de var meget, meget gode. De var meget velforberedte. Og så var der selvfølgelig katastrofen, det var virkelig en katastrofe. Det var noget, ingen kunne forudsige. Brasilien kunne tabe, 1-0 eller 2-0, men at tabe 7-1 og det andet spil på tredjeplads-play-off] vi tabte 3-0, det er noget kun Gud kan forklare. De fem gange VM-vinderne har omgrupperet under den nye hovedtræk, Dunga, og Brasiliens Premier League-baserede spillere har vist få ulemper i denne sæson. Oscar og Ramires har hjulpet Chelsea til en 10-punkts ledning øverst på bordet, mens Liverpools Philippe Coutinho er blevet listet for både Professional Footballers Association Player og Young Player of the Year Awards. Jeg er ikke overrasket, jeg følger ligaen, sagde Pelé. Det er selvfølgelig nogle gange, hvad der skete med Brasilien, der sker i fodbold. Du kan se holdet som det bedste hold og de taber. Det var ikke en overraskelse for mig [at spillerne har sprang tilbage]. Jeg havde fornøjelsen at være i en kommerciel med Oscar for nylig, og jeg lykønskede ham.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: