Bone and Joint Health
April 17, 2025, 08:25:35 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bayern München trikot Sam Allardyce har hævdet, at han ville have kæmpet for at klare presset på Pr  (Read 210 times)
MollieHorn
Newbie
*

My name is Starla and I am studying Occupational Therapy and Greek and Roman Culture at Dedemsvaart / Netherlands.

View Profile
« on: January 26, 2019, 07:55:09 AM »

Fußballtrikots günstig Sam Allardyce har hævdet, at han ville have kæmpet for at klare presset på Premier League-ledere, da han var yngre og skyldte opblåste overførselsgebyrer for øgede krav blandt tilhængere. Everton-manager blev spart en fjendtlig modtagelse i Goodison Park lørdag, da hans hold producerede en opmuntrende skærm og behagelig 2-0 sejr mod Brighton \u0026 Hove Albion. Januar-underskrivelsen Cenk Tosun og et eget mål fra Gaëtan Bong gav Everton deres niende hjemme liga vinder af sæsonen - svarende til deres antal udeblivelser - som Chris Hughtons side blev reduceret til 10 mænd, da Anthony Knockaert fik et ret rødt kort til en idiotisk udfordring på Leighton Baines, udholdt deres første nederlag i otte spil. Allardyce havde modtaget voldsom kritik efter nederlaget i Burnley i forrige uge og sagde, at han havde søvnløse nætter i opbygningen til kampen mod Brighton. Kun hans erfaring, den 63-årige indrømmede, gjorde det muligt for ham at klare presset - og han savorede sejr ved at se Ant og Decs Saturday Night Takeaway. På udsigt til fansen, der tænder ham på lørdag, sagde Allardyce: Bayern München trikot Vi vidste alle, at det kunne ske, og det løber sit hoved igen i næste uge, hvis vi spiller dårligt [hos Stoke City]. Det er bare det, vi lever med. Jeg vil sige, at jeg er okay, hvor jeg er nu, men jeg ville ikke være okay, hvis jeg var 15 år yngre. Presset. Hvis jeg var ung og bare bryder ind her, er jeg ikke så sikker på, at jeg kunne klare det slags pres, der bliver sat på ledere i dag. Ikke uden den oplevelse jeg har nu. Mit job er at absorbere presset og holde det væk fra spillerne og tage pinden. Der er så meget Bayern München trikot information og så meget viden der er lagt ud for fans, det gør dem mere krævende, og jo mere krævende det gør dem, jo ​​mere skal vi forsøge at levere. Og igen, at efterspørgslen kommer fra oppustede priser og hvor meget vi skal betale for spillere. Så det gør fansen til at tænke på, at spilleren skal levere mere, og det får dem mere foruroligende. Everton-lederen tilføjede sine efterkamp fejringer er mere tilbageholdt end i hans yngre dage, dog. Jeg kan slappe af nu og faktisk sove ganske godt. I de yngre dage ville jeg have været ude med alle mine venner, ikke fodboldkammerater, de kompis jeg kender og fejrer. I aften kan jeg tage det let og se Ant og Des. Evertons skærm blev orkestreret af Wayne Rooney fra en holdings midtbanespil, hvor den 32-årige bad om at sidde dybt Frankreich trikot i fravær af Idrissa Gana Gueye og Morgan Schneiderlin gennem sygdom. Allardyce indrømmede Rooney kunne fortsætte i den rolle, når Gueye genvinder. Lederen sagde: Jeg spurgte ham, om han var okay med det, og han siger altid ja. Hvis du kigger på, hvor mange positioner Wayne spillede ind til Manchester United - bred højre, bred til venstre, i hullet, foran. Her har han været midtbanen, frontlinjen, bag bagmanden og nu siddende midtbanespiller i en tre og han bad spillet meget godt. Det er ikke altid tilfældet, at en midtbanespiller i den position skal være en god forsvarer. Han er nødt til at være en rigtig god passer til mig, og hvis han er en rigtig god passer, gør vi mindre forsvar og får mere angrebende bevægelser. Hughton var derimod forvirret af Brightons dårlige præstationer og udfordringen, der vil betyde, Knockaert savner lørdagens FA Cup kvartfinale i Manchester United gennem suspension. Jeg har ikke noget svar til det, sagde Brighton manager, som vil disciplinere midtbanespilleren. Det er et rødt kort, og jeg kan ikke forsvare det. Vi har ikke råd til at miste spillere. Vi har otte league spil tilbage, og vi spiller fire af de store hold, så det er en utrolig hård finish for os. Med den indløb skal vi have de forestillinger, vi har sat i de seneste spil, og vi skal bruge så mange spillere som muligt.

Feel free to surf to my web blog ... Frankreich trikot
Pages: [1]
  Print  

Jump to: