Bone and Joint Health
October 13, 2025, 04:07:52 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona tröja Neil Warnock har krossat slaget av att förlora sitt jobb på Crystal Palace genom at  (Read 221 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 29, 2019, 03:43:16 AM »

Liverpool tröja Neil Warnock har krossat slaget av att förlora sitt jobb på Crystal Palace genom att titta på Downton Abbey och hävdar att han berättade för Alan Pardew att jobbet skulle vara hans dag. Palace slog Warnock på söndag och ser nu ut till att utse Pardew från Newcastle. Warnock är övertygad om att de kommer och 66-åringen sa att han redan njuter Barcelona tröja av tiden från fotboll, trots att han är kopplad till ledigheten hos Rangers. När han berättade av Talksport att han var andra favorit att ersätta Ally McCoist vid Ibrox, sa Warnock: Åh min godhet. Det är en fantastisk klubb, men jag har tittat på sju episoder av Downton Abbey de senaste dagarna - du saknar saker Juventus tröja som det ... saker är inte allt dum och dumhet. Det var väldigt plötsligt på söndag morgon. Jag ringde precis innan jag lämnade för att gå till QPR. Det kom som en chock då, men som saker har blivit utslagna är det inte så mycket av en chock nu som det var, men det var hur det gick. Han tillade: Du kommer att skratta på det här men när vi var i Newcastle, blev Alan [Pardew] så mycket kvar där, jag kommer ihåg att dra honom efter matchen och sa det här är klubben för dig, din nästa klubb . Alan kommer att känna till alla bitar och bobbar. Han är en bra chef och det är bra för alla - Newcastle också. Det är bra för honom att åka till London; Jag skulle ha velat ordföranden berätta för mig att de hade chans att få Alan Pardew och [fråga] skulle jag tänka mig att gå ner. Trots att han lämnade palatset mitt i en Chelsea tröja överlevnadskamp, ​​har Warnock ingen ånger om hans andra stans som ansvarar för klubben. Att hävda en dålig stigning hindrade dem hemma, tror veteranchefen att han gjorde det bästa han kunde efter att ha ersatt Tony Pulis, som slutade på tisdagens säsong. Jag hade möjlighet. Det var fantastiskt att gå tillbaka till palatset och jag tror att jag kan hålla mitt huvud upp , sa han. Vi har gett dem en stridschans och när Alan tar med en eller två spelare, har de en chans att göra.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: